Dom wakacyjny AdrianaRažanj (Rogoznica) - Sibenik

cena od zł 1.494 za noc
Szczegółowy opis

Zatoka Stivašnica położony dom wakacyjny Adriana. Znajduje się on zaledwie kilka kroków od morza, zawiera wszystko, czego potrzeba na relaksujący wypoczynek w upalne dni, czy pochodzą z rodziną lub przyjaciółmi. Istnieją trzy sypialnie, pokój dzienny, kuchnię i łazienkę. Dom jest przestronny dziedziniec z jasnego widzenia horyzontu i romantyczne zachody słońca. Bądź nasi goście, a my dołożymy wszelkich starań, aby być przyjazne dla gospodarzy.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Leżaki i parasole na plaży, Wi-Fi, klimatyzację oraz sprzątanie końcowe są wliczone w cenę. Osoba powyżej 10 EUR / dzień
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Typ plaży
Betonowa, Kamienista,
Dodatkowa oferta
Nasi goście są mile widziane z drink powitalny. Trzeba korzystania z zewnętrznego grilla, prysznice oraz parking. Oferujemy również możliwość podłączenia się do łodzi do 6m w przedniej części domu.
Widok mapy
Napisz opinie!
GLASGOW, Wielka Brytania
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4+2, Maj 2023
Najbardziej niesamowite idealne, spokojne, relaksujące, nieskazitelnie czyste miejsce na świecie

Właśnie wróciłem dzisiaj z tego niesamowitego raju! Nie wiem od czego zacząć, tyle pozytywów. Przede wszystkim Nila i Tomislav to najbardziej przyjaźni gospodarze, jakich kiedykolwiek spotkaliśmy. Naprawdę traktowali nas jak przyjaciół i nie mogli zrobić wystarczająco dużo, aby upewnić się, że nasza trójka była szczęśliwa. Zostaliśmy przywitani pięknym świeżym chlebem i talerzem tapas, a także ich domowym winem i mnóstwem przekąsek! Mój przyjaciel, który uwielbia czerwone wino, powiedział, że to absolutnie piękne wino. Dom jest nieskazitelnie czysty. Mówię o każdym calu miejsca wewnątrz i na zewnątrz! ! ! ! ! Każda filiżanka, szklanka, talerz, sztućce, wszystko jak nowe. Podłogi lśnią. Łazienka wewnątrz i toaleta na zewnątrz są najczystsze, jakie kiedykolwiek znajdziesz! Pomyśleli o wszystkim, czego potrzebujesz na najlepsze wakacje. Porozmawiajmy teraz o zewnątrz! Wow - to najlepsze miejsce, w jakim kiedykolwiek mieszkaliśmy. Jest tak wiele leżaków, a także kuchnia na świeżym powietrzu ze zlewem i lodówką! Widoki!! Schodzisz kilka kroków do własnego prywatnego miejsca do opalania i znajduje się na betonie, więc nie denerwuj cię piasek. Pływaliśmy w morzu i nie pływała tam żadna inna osoba - tylko my. To było tak niesamowicie prywatne. Szum fal - siedząc na tarasie lub w kuchni na świeżym powietrzu - a nawet jednej nocy usiedliśmy nad samą wodą, to niezapomniane. Wspomnienia, które stworzyliśmy dzięki temu niesamowitemu domowi! Wróciłem do domu wypoczęty i zrelaksowany - nie czułem się tak od miesięcy. Moi dwaj przyjaciele powiedzieli to samo, że czują, że spędzili porządne wakacje. Jeśli zastanawiasz się nad zarezerwowaniem tego miejsca - po prostu zrób to! Nigdy nie zatrzymasz się w innym takim miejscu. Mam mnóstwo zdjęć i filmów i trochę wrzucę. Nie możemy się doczekać powrotu!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
Ostrava , Czechy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4+2, Lipiec 2022
Romantyczny wymarzony dom wakacyjny Adriany

Dla nas pobyt w tym dosłownie idealnym miejscu był spełnieniem wakacyjnych marzeń! Bez przesady to raj! Dom położony nad samym morzem, z tarasu roztaczają się wspaniałe widoki, winogrona rosną nad głową, a pod drzewem figowym można poczytać książkę i wieczorem oglądać zachód słońca. Jak z powieści. Ale jednocześnie zapewniony jest cały komfort, czyli doskonale wyposażony dom w każdym szczególe. Luksusowe, piękne, czyste, gustowne i praktyczne! Prysznic na zewnątrz, lodówka, kuchnia z grillem, możliwość zacumowania łodzi, a na dodatek coś ekstra. Atmosferę tworzą sympatyczni i uczynni właściciele, którzy myślą o tym, jak sprawić, by pobyt swoich gości był przyjemny i łatwy. Mieliśmy między innymi miłe powitanie z gościnnością, w kuchni jest kawa i herbata oraz przyprawy i inne rzeczy, o których można zapomnieć w domu. Co więcej, codziennie rano dostarczane jest świeże pieczywo i ryby. Najlepsze wakacje i wypoczynek dla nas! Nilo i Tomislav, dziękujemy za wszystko i pragniemy wrócić w przyszłym roku!

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z czeski - Pokaż oryginał
Vienna, Austria
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4+2, Maj 2022
Romantyczne miejsce z wieloma udogodnieniami?

Spędziliśmy 10 dni w tym fantastycznym Domu. Jest bardzo dobrze wyposażony (macie naprawdę wszystko, a przede wszystkim co potrzeba w kuchni, udogodnienia na plażę - leżaki, parasol - a nawet drewno do grilla). Gospodarze są bardzo, bardzo przyjaźni. Odbierają nas w centrum wioski, ponieważ trudno było nam znaleźć adres, mieli dla nas kosz powitalny (przyjechaliśmy późnym popołudniem i byliśmy z tego powodu bardzo zadowoleni). Cała komunikacja była bardzo łatwa. W domu roztacza się wspaniały widok na zachód słońca, a w niektóre dni mieliśmy nawet wizytę delfinów (WOW!). Miejsce było bardzo spokojne (no cóż, byliśmy tam w maju, nie wiem jak jest latem), ale potrzebujesz samochodu, aby dotrzeć do mini marketu lub restauracji lub spacerować około 20 minut. Dziękuję Nila za te cudowne dni w Twoim domu!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
Pokaż wszystkie recenzje
Nila & Tomislav Peros Reklamodawca od 2015
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Więcej informacji na temat właściciela

Jesteśmy szczęśliwym małżeństwem z dwoma synami. Lubimy spędzać czasu, naturę i morze. Jestem miłośnikiem podwodnego świata oraz zapalonym rybakiem podwodne i każdą wolną chwilę używam się pod powierzchnią morza.

Dom wakacyjny Adriana był oglądany 42055 razy od 22.06.2015.