Apartamenty MirjaVis - Chorwackie wyspy

cena od zł 917 za noc
Szczegółowy opis

Obiekt położony jest nad morzem (50m); składa się z dwóch apartamentów: A4 i A2+1 oraz oddzielnego domu: A4+1 (5m od morza). Powierzchnia wewnętrzna mieszkania A4 = 47m2 (dwie sypialnie), oraz A2+1 = 44m2 (jedna oddzielna sypialnia + rozkładane łóżko 160x200cm w salonie). Apartamenty posiadają osobne wejścia, ogrodzone i zadaszone tarasy o powierzchni 18m2 każdy (z widokiem na morze i dwa leżaki) oraz prywatne ogródki o powierzchni ok. 45m2 przy każdym apartamencie. Oddzielny dom wolnostojący (A4+1) ma wewnętrzną powierzchnię 50m2, z tarasem 60m2, ogrodem 140m2, prysznicem na zewnątrz i grillem. Każda jednostka noclegowa wyposażona jest w: klimatyzację, nielimitowany internet Wi-Fi, telewizor LCD oraz dwa leżaki. Noclegi znajdują się na południowej stronie wyspy Vis, gdzie morze jest najcieplejsze; Vis to wyspa z najbardziej słonecznymi dniami na Adriatyku. W pobliżu obiektu znajdują się również słynne plaże/zatoki: Srebrena, plaża Dimond/Tepluš (ciepłe morze), Zaglav i długie skaliste wybrzeże na otwartym morzu (nudyzm/Bili bok-osama).

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
W celu rezerwacji terminu należy wpłacić zaliczkę w wysokości ok. 35% ceny całkowitej, a pozostała część płatna w dniu przyjazdu do obiektu. Przyjazd do obiektu od godziny 13:55, wyjazd do godziny 9:30. Cena Apartamentu A4 przeznaczony jest dla: 2 osób dorosłych (i dwójki dzieci). Cena za Apartament A2+1 dotyczy pobytu maksymalnie 2 osób dorosłych (i jednego dziecka). W przypadku oddzielnego domu (4+1) cena zakwaterowania dotyczy maksymalnie 4 osób, a za piątą osobę pobierana jest opłata 20 Euro/noc, w zależności od okresu! Sprzątanie końcowe (apartamenty) kosztuje 49 Euro (jednorazowo), a domów 99 Euro (jednorazowo). Sprzątanie psa jest dodatkowo płatne!
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Typ plaży
Piaszczysta, Żwirowa, Betonowa, Kamienista,
Dodatkowa oferta
Właściciel nie przeszkadza gościom, ale jest do Twojej dyspozycji/pomocy 24 godziny na dobę!
Widok mapy
Split, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4+1, Lipiec 2023
Kuća u Milni lato 2023

Bawiliśmy się naprawdę świetnie! Dom znajduje się zaledwie kilka kroków od małej plaży i 5 minut spacerem od publicznej plaży. Jest wyposażony we wszystko, czego potrzebujesz na dłuższy pobyt i naprawdę podobał nam się kamienny grill. Zenon był bardzo pomocny we wszystkim, czego mogliśmy potrzebować, a nawet pomógł nam nieść bagaż, kiedy pierwszy raz tam przyjechaliśmy! Na pewno wrócimy ponownie w przyszłym roku!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Ludzie ze zwierzętami,
Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
Bystřice, Czechy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Lipiec 2023
Rukavac - Vis

Chorwację odwiedziliśmy po około 8 latach, wcześniej Włochy i Grecja. Wcale nie chciałam tam jechać, bo mam wiele przykrych i intensywnych wspomnień związanych z wakacjami w Chorwacji. Ale poszliśmy na to, bo wyspa i jej plaże są po prostu TOP. Nasze wejście do tego noclegu zaczęło się dość niechlubnie. 10 minut po przyjeździe mojemu mężowi udało się włamać 4 pilsnery na parking (taka szkoda). Właściciel zachował się absolutnie wzorowo, za co bardzo mu dziękuję! Z uśmiechem na twarzy pomógł nam pozbierać nieszczęście, a rozsypane ubrania (i że były) zostały wyprane, wyprasowane i dostarczone do nas przez przemiłą Panią Pavić. Wielkie dzięki! Mieszkanie było czyste, schludne, przestronne, wyposażone w sprawną klimatyzację i Wi-Fi. Pierwszy raz w życiu doświadczyliśmy, że właściciel przyniósł nam butelkę doskonałego likieru figowego, to nadal suszone figi, mniam. Mieszkanie nie było przegrzane, ponieważ część nieruchomości jest osadzona w terenie. Balkon był fenomenalny, prawie nie świeciło na nim słońce, więc można tam zostać cały dzień, a widok jest po prostu boski!!! Rano poszliśmy skoczyć na molo (około 3 minuty pieszo), na plażę 5 minut pieszo. Świetnie. Morze jest czyste, na plażach są bary, ceny są do zaakceptowania. Codziennie rano przez wieś przejeżdża samochód z wypiekami, warzywami i owocami - zapowiedź słychać z daleka. Fajny! Jedyny mankament jaki zauważyliśmy to brak moskitier na oknach, mimo że w elektryce mieliśmy "przeciw komarom" i spryskaliśmy się repelentami, potwory i tak nas zjadały. Miejscowi ludzie na wyspie są niezwykle gościnni, mili, pomocni i gościnni. Pozdrawiają turystów, uśmiechają się, o czym na wakacjach niewiele wiem. Generalnie na wyspie czuliśmy się bezpiecznie, to co zostawiliśmy tam gdzie znaleźliśmy to nawet w 5 godzin, często snorkelowaliśmy przez długi czas. Dla mnie Vis to jedyne miejsce w Chorwacji, do którego z chęcią wrócimy i na pewno skorzystamy z tego noclegu.

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z czeski - Pokaż oryginał
Postojna, Słowenia
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Sierpień 2022
Doskonały

Piękny i wygodny apartament z pięknym widokiem na morze. Rukavac to spokojna wioska, kilka minut spacerem od dwóch pięknych plaż. Polecamy!

Polecam : Ludzie szukający spokoju,
Ocena jest przetłumaczona z słoweński - Pokaż oryginał
Zenon Pavić Reklamodawca od 2015
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Słoweński,
Apartamenty Mirja był oglądany 22128 razy od 02.05.2017.