Apartamenty RolandaHvar Sućuraj - Chorwackie wyspy

cena od zł 557 za noc
Ups, wygląda na to, że to zakwaterowanie jest obecnie niedostępne. Nie wpadaj w panikę, przygotowaliśmy dla Ciebie wspaniałą ofertę podobnego zakwaterowania w miejscowości Hvar Sućuraj, w regionie Chorwackie wyspy!
Szczegółowy opis

Na pierwszym piętrze prywatnego domu wynajął apartament typu studio (2 osoby) i apartament (2 2) z własnym wejściem z parkingu. Z przodu znajduje się duży taras z widokiem na morze i Peljesac i Korcula. Dom otoczony jest ogrodem (palmy, bungelvila, cytryny, mandarynki, pomarańcze, śliwki, figi, oliwki, pomidory, fasola, rozmaryn, lawenda, bakłażan, stevia, awokado, ...), i znajduje się mniej niż sto metrów od musi. Idealny dla tych, którzy chcą uciec od miasta. W Sucuraj znajduje się kilka restauracji, kawiarnie, poczta, supermarket, fryzjer, cukiernia ... samochód-prom z Drveniku, podróż trwa 30 minut, a latem jest 11 połączeń dziennie, a jeśli chodzi o przesunięcie promem turystycznym idzie i piętnaście razy dni.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Rezerwacja 20 procent całkowitej kwoty, minimum 100 euro. Reszta płatności w pierwszym dniu przyjazdu.
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Ocen gości oparty na 9 opiniach
Varaždin, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Studio, Lipiec 2022
Początek lipca - świetny czas na wakacje

Na początku lipca 2022 byliśmy w Sućurj i świetnie się bawiliśmy: nie ma wielu gości w tym miejscu i można znaleźć dużo miejsca na wybrzeżu nad morzem, gdzie nie ma nikogo i spędzić cały dzień w spokoju opalać się i pływać. Polecam to spotkanie każdemu, kto może wziąć urlop od obowiązków w tym czasie. Studio jest dokładnie takie, jak opisano: mieliśmy własne miejsce parkingowe, wieczorem oglądaliśmy zachód słońca i morze na balkonie, rzadko korzystaliśmy z telewizji, ponieważ wieczorem byliśmy zmęczeni całodziennym przebywaniem na świeżym powietrzu (spacery, pływanie ...) Właściciel chętnie pomógł nam w wielu sprawach... Dzięki za dobre ciasta (przepis wzięliśmy!).

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Prag, Czechy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Wrzesień 2015
Apartament 2 + 2

Mieszkanie byliśmy szczęśliwi, właściciele byli najwyższy, morze było czyste. Po prostu piękne wakacje Mogę tylko polecić rodzinom z dětima miejskich plaż były piękne i czyste, tak aby posiadacze serdecznie dziękujemy i mamy tylko dobre wspomnienia.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z czeski - Pokaż oryginał
Warsaw, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Sierpień 2014
Sucuraj / Hvar

Pojechaliśmy, było świetnie, nie żałujemy! Apartament idealny dla rodziny z dwójką dzieci. Sama Sucuraj oferuje wszystko, czego potrzeba: sklepy, lodziarnie (tak ważne dla dzieci), restauracje i oczywiście plaże. Cudowni gospodarze! a to nie często się zdarza. Mieszkają na parterze i zawsze służą pomocą. Nigdy nie jesteśmy dwa razy w tym samym miejscu w Chorwacji,ale tutaj za rok będę na 100%.

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Pokaż wszystkie recenzje
Rolanda Rašević Reklamodawca od 2013
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Więcej informacji na temat właściciela

Od lat wynajmujemy, a zyskaliśmy stałą klientelę, którzy przyjeżdżają na dłużej niż dziesięć lat. Moja córka Mirjana odpowiedzieć na wszystkie e-maili i zapytań telefonicznych i chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące naszego domu.

Apartamenty Rolanda był oglądany 30507 razy od 19.04.2013.