Apartamenty NenoRab Lopar - Chorwackie wyspy

Ocen gości oparty na 2 opiniach
Dobry 3/5
Szczegółowy opis

W pełni wyposażone apartamenty dla dwóch osób dorosłych i dwójki dzieci. Apartamenty posiadają jedną sypialnię, łazienkę, salon oraz kuchnię i jadalnię. Posiadamy taras zewnętrzny zadaszony baldachimem z ławkami i grillem oraz leżakami. Każdy apartament posiada osobny taras. Dom z apartamentami znajduje się w pierwszym rzędzie do morza (10m), na piaszczystej plaży z udogodnieniami dla dzieci (huśtawki, zjeżdżalnia, łódź piracka, rowery wodne, siatkówka, piłka wodna, piłka nożna ...). Wybierz najlepsze miejsce na wakacje dla siebie i swoich dzieci. Witam!

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Mieszkanie jest rezerwowane poprzez wpłatę zaliczki na nasze konto w wysokości 30% ceny całkowitej. Czas przyjazdu jest po 14:00, a wyjazd do 8 rano. Prosimy o przestrzeganie godzin przyjazdu i wyjazdu innych Gości.
Opłata jest wliczone w cenę.
Dokument potwierdzający rezerwację przy rezerwacji
Zasady anulowania rezerwacji
W przypadku braku możliwości przyjazdu w zaplanowanym terminie zaliczka nie podlega zwrotowi, ale termin może zostać przesunięty na inny bezpłatny lub na kolejny rok, w zależności od Twoich możliwości.
Odległości
Typ plaży
Piaszczysta, Żwirowa, Betonowa, Kamienista,
Dodatkowa oferta
W naszym apartamencie oferujemy bezpłatną przejażdżkę rowerem wodnym, który wynajmujemy na Paradise Beach.
Widok mapy
Siófok, Węgry
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Sierpień 2020
Super wakacje

Uwielbialiśmy być tak blisko plaży spokojne miejsce. Bardzo miły pomocny gospodarz. Było idealnie z dwójką małych dzieci. Mają własne rowery wodne.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi,
Ocena jest przetłumaczona z węgierski - Pokaż oryginał
Gorenjska, Słowenia
Katastrofa (1/5) Pobyt w A2+2, Sierpień 2019
kizt 21

Ponieważ wiele lat temu byliśmy na wakacjach i podobało nam się to, postanowiliśmy wrócić również w 2019 roku. Tym razem jednak sprawy się skomplikowały trzeciej nocy. Mianowicie prysznic pękł podczas prysznica, więc konieczna była zmiana zestawu kabiny prysznicowej. Kiedy powiedziałem to właścicielowi Mr. Nenad Rukavina przyszedł zobaczyć obrażenia. Potem zaczął mnie oskarżać o celowe uszkodzenie wanny i niemożność wybuchu podczas normalnego użytkowania. Próbowałem mu powiedzieć, że biorę normalny prysznic, ale on nadal oskarżał mnie w bardzo agresywny sposób, i to przed moimi trojgiem małych dzieci. Potem przyszła jego żona, która również oskarżyła mnie o celowość uszkodzony brodzik. Jakby to moja wina, że sprzęt jest zużyty lub. słaba jakość. Moja żona i ja byliśmy zszokowani na temat związku pana. Nenad Rukavina i jego żona lub czuliśmy się jak niechciani goście, więc zdecydowaliśmy się wrócić do domu wcześnie po 4 dniach, mimo że zapłaciliśmy za 10 dni. Zanim wróciliśmy do domu, zagroził, że mnie pozwie i w ten czy inny sposób zapłaci za szkody. Gdybym tego nie doświadczył na własnej skórze, nie uwierzyłbym, że to możliwe.

Polecam :
Ocena jest przetłumaczona z słoweński - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
Odpowiedź

Witaj, nie podawaj fałszywych informacji o nas, aby uzasadnić szkody wyrządzone w mieszkaniu. Prysznic, gdy jest wyraźnie łamany siłą, a nie pod prysznicem, ponieważ każdy, kto rozumie skład brodzika, wie, że nie można go rozbić w inny sposób, zwłaszcza gdy nowy został założony 3 lata temu. Wielu najemców pobiera zaliczkę przed wejściem do mieszkania, która nie podlega zwrotowi w przypadku wyrządzenia szkody, w przeciwnym razie zaliczka zostanie zwrócona. Mądrze wysłałeś wiadomość e-mail, która „zepsuła się” zamiast powiedzieć właścicielowi i arogancko potraktowałeś nas, jakbyśmy byli winni za to, co się stało. W końcu ledwo wpuszczasz nas do naszego mieszkania, aby zobaczyć szkody wyrządzone, ponieważ nie możemy do niego wejść ?! Po naszym wyjaśnieniu, że kiedy nie mogło się złamać podczas prysznica, co jest jasne dla nas wszystkich i że nowy powinien poczekać, ponieważ nie wszystkie wymiary są od razu dostępne, nadal arogancko rozmawiałeś i atakowałeś nas w swoim domu zamiast przepraszać za szkody. zrobiłeś za opłatą to samo. Nie wiem, jak myślałeś o prysznicu bez wanny przez kolejne 6 dni, zanim się pojawi? Gdybyśmy nie byli uczciwymi i poprawnymi najemcami, nie przybyliby do nas na TRZECI rok, a inni goście nie wróciliby. Przy drugim komentarzu proszę podać tylko prawdziwe fakty, ponieważ WYDARZENIE MOŻE TAKŻE POTWIERDZIĆ GOŚĆ, KTÓRZY ZOSTAŁO W INNYM MIESZKANIU. Dziękuję Ci

Nenad Rukavina Reklamodawca od 2014
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy, Włoski,
Apartamenty Neno był oglądany 61412 razy od 24.06.2014.