Apartamenty Eol znajdują się w miejscowości Brela, w żupani splicko-dalmatyńskiej, obok plaż Jakiruša i Podcrkavlje. Goście mają do dyspozycji bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz prywatny parking. Wszystkie apartamenty mają otwarty widok na morze, które jest oddalone o 30 m w linii prostej, klimatyzację, łazienkę, telewizor z płaskim ekranem, szafę, salon, wyposażoną kuchnię, sypialnię i duży taras z widokiem na morze. Plaża znajduje się 70-80 m od obiektu, a plaża dla psów (Stomarica) ok. 800 m od obiektu. Budynek został wybudowany w 2019 roku, od tego czasu jest wynajmowany turystom i znajduje się w niezwykle spokojnej części Breli w pobliżu plaży Vruja. W bezpośrednim sąsiedztwie Breli znajduje się Park Przyrody Biokovo z promenadą Skywalk, z której roztacza się panoramiczny widok na wszystkie wyspy środkowej Dalmacji. W pobliżu znajduje się rzeka Cetina z raftingiem, canyoningiem, tyrolką i terenami piknikowymi z wysokiej jakości restauracjami.
Czytaj więcej KwaterAby dokonać rezerwacji należy skontaktować się z nami poprzez e-mail, WhatsApp, SMS.Zadatek za rezerwację wynosi 1/3 kwoty i jest wpłacany na konto bankowe, które prześlemy do Państwa w komunikacie.Reszta płatność następuje po przybyciu do obiektu apartamentu w dniu wyjazdu do godziny 10:00
Opłata jest wliczone w cenę.Mieszkanie nie jest czyste i dlatego w środku panuje nieprzyjemny zapach. Na środku toalety pozostawiono umywalkę, mop i kałużę wody. Mieszkanie jest reklamowane jako 4+1 i na tej podstawie zapytałem, czy ma dwie oddzielne sypialnie, na co właściciel udzielił mi błędnej informacji, w przeciwnym razie nie wynajmie mieszkania. Cena apartamentu wynosiła 160 euro za noc. Opuściliśmy apartament tego samego dnia, a właściciel zatrzymał zaliczkę w wysokości 420 euro. Szkoda, że system nie ma opcji przesyłania zdjęć, żebyście mogli zobaczyć dokładnie to, co napisałem.
Odpowiedź
Goście pojawili się w apartamencie o 14:30. Kiedy poprosiliśmy ich o dostarczenie dokumentów do rejestracji w systemie eVisitor, nie dostarczyli ich. Pojawili się po 4 godzinach, twierdząc, że nie są zadowoleni z apartamentu. Chcieli zostać na jedną noc i wyjechać, na co im pozwoliliśmy, wskazując, że muszą przekazać dokumenty do rejestracji w systemie eVisitor. Po tym zrezygnowali i powiedzieli, że spędzą tę noc i wyjadą. Muszę nadmienić, że zdjęcia apartamentu są autentyczne i przedstawiają apartament, do którego przyjechali. To pierwszy raz od 7 lat wynajmu, kiedy nam się to przytrafiło. Ostrzegaliśmy gości, że jeśli wyjadą, stracą kaucję (1/3 kwoty), a my resztę (2/3). Ponieważ mamy bardzo wysokie oceny naszych apartamentów i to są jedyni goście, którzy anulowali swój pobyt (i nie dostarczyli nam dokumentów do rejestracji), nie znamy prawdziwego powodu ich wyjazdu, ale wiemy, że ponieśliśmy znaczne straty materialne. Odniesienie w odniesieniu do