Apartamenty Ana MarijaOrebić - Dubrovnik

cena od zł 0 za noc
Ups, wygląda na to, że to zakwaterowanie jest obecnie niedostępne. Nie wpadaj w panikę, przygotowaliśmy dla Ciebie wspaniałą ofertę podobnego zakwaterowania w miejscowości Orebić, w regionie Dubrovnik!
Szczegółowy opis

Wygodne i dobrze wyposażone apartamenty położone w rodzinnym domu nad morzem. Od najbliższej plaży masz tylko pół minuty spacerem, a główna i najpiękniejsza plaża w Orebic (częściowo piaszczysta) jest mniejsza niż 100 m. Dom położony jest przy promenadzie i znajduje się w spokojnym miejscu. Jednak wszystko, czego potrzebujesz (domowy rynek owoców i warzyw, sklep spożywczy, sklep z pamiątkami, restauracja, bank, kawiarnia, apteka, piekarnia, boisko do piłki nożnej ...) znajduje się w odległości 10 minut spacerem. Przyjaźni gospodarze, spokojna okolica, komfortowe apartamenty i doskonała lokalizacja obiektu gwarantują przyjemny wypoczynek. Czekamy na Twój przyjazd!

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Jeśli chcesz zarezerwować jeden z naszych apartamentów, musisz zapłacić zaliczkę w wysokości 30% całkowitej ceny zakwaterowania na naszym koncie Giro.
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Typ plaży
Piaszczysta, Żwirowa,
Dodatkowa oferta
Oprócz wynajmu naszych apartamentów nasza rodzina oferuje bezpłatne degustacje i możliwość zakupu domowych win wysokiej jakości (Postup, Plavac mali, Rukatac - biały i Rose) oraz brandy i likieru w tradycyjny sposób. Możesz także skorzystać z naszej wycieczki na rodzinnej farmie zaledwie 15 minut jazdy samochodem. Tutaj możesz zobaczyć nasz 400g stary dom rodzinny, piwnicę i winnice i cieszyć się posiłkami, w których używamy owoców, warzyw, oleju i jaj z naszego własnego rolnictwa ekologicznego, które są przygotowywane w tradycyjny sposób.
Widok mapy
Interesujące miejsca w pobliżu Apartamenty Ana Marija
Opinie gości
Fantastyczny! 5/5
Ocen gości oparty na 3 opiniach
Zagreb, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Ana Marija, Sierpień 2017
Doskonała!

Bardzo zadbane i czyste mieszkanie. Kuchnia wyposażona jest we wszystko, czego potrzebujemy. Piękny taras z widokiem na morze. Mieszkanie znajduje się zaledwie kilka minut od plaży Trstenica. W pobliżu piekarni i mały sklep. Pani Marica po przyjeździe zostaliśmy uhonorowani doskonałe wina produkowanego przez rodzinę Tomašević. Odwiedziliśmy także swoje gospodarstwo we wnętrzu półwyspu, gdzie cieszyliśmy się piękną przygotowane domowe posiłki. Gorąco polecam! Dzięki i pozdrowienia Silvia i reszta rodziny!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Rzeszów, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Ana Marija, Sierpień 2017
Udane wakacje !

Wiitam ! O okresie od 5 do 19 sierpnia 2017 przebywaliśmy /dwie rodziny - czwórka dorosłych i dwoje dzieci plus piesek shitzu - Roksi / w apartamencie nr 3 u pani. Maricy Tamasevic. Wspaniała kwatera i gospodyni! Pani Marica bardzo ciepła ,sympatyczna . We wszystkim mogliśmy liczyć na jej pomoc . Wspaniała lokalizacja - wszędzie blisko - do plaży, sklepu, restauracji / nie przy głównej ulicy, gdzie panuje ciągły ruch /. Opis kwatery zamieszczony na stronie był zgodny z tym co zastaliśmy na miejscu - duży taras, balkon - cisza, spokój. Z jednej strony wspaniały widok na góry a z drugiej na morze. Kwatera czysta, kuchnia w pełni wyposażona. W trakcie pobytu byliśmy również gośćmi u syna p. Maricy - Joszko oraz jego żony Sylviii / serdecznie ich pozdrawiamy!!! / w klimatycznej restauracji w winnicy niedaleko Orebica, gdzie zjedliśmy wspaniałą obfitą kolację, degustując lokalne trunki oraz wspaniały sok z szałwi, nigdy czegoś takiego nie piliśmy, rewelacja !!! Ogólnie - wspaniała kwatera i gospodarze, gorąco polecamy , na pewno tam wrócimy ! Jesteśmy bardzo zadowoleni z wypoczynku w domu pani Maricy Tomasević !

Polecam : Rodziny z dziećmi, Ludzie ze zwierzętami,
Banjaluka, Bośnia i Hercegowina
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Ana Marija, Lipiec 2016
Wszystkie zalecenia!

Zaleca się, wypoczynek w apartamentach rodzinnym Tomašević. Gospodarze są bardzo przyjazny i pomocny, atmosfera jest więcej niż dobry, bardzo komfortowe pokoje, balkon w pięknym odcieniu cytryny i mandarynki ..... W ciągu kilku minut jazdy od hotelu jest ich własnością, gdzie można iść na obiad i cieszyć się magiczną atmosferę i miłą atmosferę a także spróbować swoich produktów, takich jak wino, brandy, likiery, dżemy ... Idź i przekonaj się sam, a reszta będzie święto, w prawdziwym tego słowa znaczeniu !!!

Polecam :
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
Dziękuję Tamara!

Drogi Tamara, dzięki za miły komentarz. I cieszyliśmy firmę. Cieszę się, że podoba Ci się to z nami, a my czekamy na powrót. Z pozdrowieniami dla Ciebie i rodziny!

Marica i Silvija Tomašević Reklamodawca od 2015
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy,
Apartamenty Ana Marija był oglądany 25629 razy od 26.11.2015.