Apartamenty Palma CesaricaKarlobag - Kvarner

cena od zł 1.478 za noc
Szczegółowy opis

MOŻLIWA ZAREZERWOWAĆ CAŁY DOM dla 4-5 rodzin lub pojedynczych mieszkań. OKRESY REZERWACJI TO TYLKO 7 NOCY LUB 14 NOCY OD SOBOTY DO SOBOTY! Villa - Apartamenty Palma są pierwszym rzędem do morza, w spokojnej okolicy w miejscowości Cesarica - Ribarica w pobliżu pięknego zabytkowego miasta Karlobag, w pobliżu znajduje się wyspa Pag, która jest widoczna z każdego mieszkania. Morze i plaża znajdują się 10 m od apartamentów, przed apartamentami znajduje się basen z wodą morską, basen ma głębokość 1,4-1,8 m. Nad wioską Ribarica znajduje się nietknięty Velebit, który jest częścią Velebitu Park Narodowy. Idealny dla rowerzystów, dla wszystkich kochających morze i góry, bo mają to wszystko w jednym miejscu. Wszystkie apartamenty Palma są w pełni i nowocześnie wyposażone, każdy apartament posiada własny piękny taras przed apartamentem z widokiem na basen i morze. Plaża znajduje się zaledwie kilka kroków od apartamentu Palma i jest odpowiednia dla młodych i starszych osób. Morze jest ciepłe i zawsze czyste. Przyjmujemy gości w okresie: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
REZERWACJE PRZYJMUJEMY TYLKO OD SOBOTY DO SOBOTY: 7 nocy lub 14 nocy. Nie przyjmujemy gości w inne dni tygodnia (oprócz sobót)! Przyjazd zawsze w sobotę o godz. 15.00, wyjazd zawsze w sobotę do godz. Dokonując rezerwacji gość wpłaca 30% zaliczki za rezerwację na konto giro właściciela, pozostałe 70% po przybyciu gościa do apartamentu. Wpłacona zaliczka stanowi gwarancję rezerwacji i nie podlega zwrotowi przez dostawcę mocy w przypadku anulowania rezerwacji przez gościa. Wpłacona kwota jest traktowana jako opłata za anulowanie rezerwacji i koszt utraty rezerwacji. W wyjątkowych sytuacjach rezerwację można przenieść na inny okres bez utraty wpłaconych pieniędzy.
Opłata nie wliczone w cenę.
Dokument potwierdzający rezerwację przy rezerwacji
Zasady anulowania rezerwacji
W przypadku anulowania rezerwacji wejdą w życie: Ogólne warunki organizatora. Odnośnie prawa do anulowania rezerwacji i umowy w szczególnych okolicznościach: „Jeżeli przed rozpoczęciem wycieczki lub w bezpośrednim sąsiedztwie wyjazdu wystąpią nieuniknione i nadzwyczajne okoliczności, które w istotny sposób wpływają na realizację imprezy turystycznej lub nieuniknione i nadzwyczajne okoliczności, które znacząco wpłynąć na transport konsumenta do miejsca podróży, konsument może odstąpić od umowy o udział w imprezie turystycznej i być uprawnionym do zwrotu wszelkich płatności bez uiszczania opłaty.
Odległości
Typ plaży
Żwirowa, Betonowa, Kamienista,
Dodatkowa oferta
REZERWACJE: Przyjmujemy tylko rezerwacje od soboty do soboty na 7 lub 14 nocy. Nie przyjmujemy gości w inne dni z wyjątkiem sobót! Po przyjeździe czekamy na gości z drinkiem powitalnym. BEZPŁATNE USŁUGI: każdy apartament parking na 1 samochód, duży apartament A6+2 - parking dla 1 do max. 2 samochody, korzystanie z grilla (wspólny grill w ogrodzie), korzystanie z basenu przed domem na własne ryzyko i z uwzględnieniem regulaminu domu dotyczącego korzystania z basenu, bezpłatny Internet Wi-Fi. USŁUGI DOPŁATA: korzystanie z klimatyzacji = 5 EUR/noc, - zwierzęta (pies) do max. 25 kg: = 15 EUR/noc, sprzątanie końcowe apartamentu: = 45 EUR/apartament Dopłata podatku pobytowego + zameldowanie i wymeldowanie gości: 2,5 EUR/dorosły/noc, 1,5 EUR/dziecko/noc pralki: jedna pralka na tydzień dla każdej rodziny gratis. Dopłata za inne pranie: 5 EUR/za pralkę CENY WYNAJMU DOTYCZĄ INDYWIDUALNEGO APARTAMENTU ZA DOBĘ, nie zależą od ilości osób w apartamencie, ceny nie dotyczą jednej osoby za dobę
Widok mapy
Oelde, Niemcy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Czerwiec 2023
Święta 2023

Fantastyczna lokalizacja, cudowny widok, brak masowej turystyki! Jeśli szukasz spokojnego wypoczynku, to jest miejsce dla ciebie. Mieszkanie jest wyposażone we wszystko, czego potrzebuje rodzina. Dom i cały teren ogrodu jest bardzo zadbany. Basen jest codziennie czyszczony. Morze jest krystalicznie czyste, a wejście jest możliwe po schodach. Kilka metrów dalej nasze najmłodsze dzieci również mogły skakać ze skał. Spędziliśmy wspaniałe wakacje i dziękujemy! Bardzo jasne zalecenie!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Ludzie ze zwierzętami,
Ocena jest przetłumaczona z niemcy - Pokaż oryginał
Prostějov, Česká republika, Czechy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A6+2, Styczeń 1970
Ciche wakacje

Willa jest bardzo dobrze położona, zaledwie kilka kroków od morza, przed willą parking dla samochodów. Morze piękne i czyste, plaża publiczna bardzo ładna, niezatłoczona. Mieszkanie dla sześciu było dobrze wyposażone, w standardzie schludne. Meble starsze, ale wszystko sprawne iw dobrym stanie. Dużo potraw w kuchni, przez różne szklanki, miski, naczynia, tarkę, toster, blender, garnki, patelnie - te starsze, teflon gorzej, ale naleśniki smażyłam na nierdzewnym. W łazience znajduje się papier toaletowy i ręczniki. Dostępna pralka. Zatrzymaliśmy się na 10 dni i po pięciu dniach Darinka zmieniła wszystkie nasze pościele, ręczniki, ściereczki. Choć nie widać tego na zdjęciach, od strony mieszkania jest sześcioosobowy taras z dużym parasolem, a ty oglądasz zachód słońca. Świetny basen, zadbany, dostępne parasole i leżaki. Nasz pies też jeździ z nami na wakacje, więc bardzo ucieszyliśmy się z faktu, że willa ma zamykane bramy. Kiedy była z nami przy basenie, leżała w cieniu kwietnika Darinki. Wychodząc z mieszkania nie musieliśmy go zamykać, ale dzięki bramie, która była na naszym balkonie, Sanny mógł się położyć i popatrzeć na ludzi. Jedynym minusem było to, że w jednym z pokoi (ten z własną łazienką) nie było klimatu, brakowało mu ciepła. Darinka i jej mąż to mili i uśmiechnięci ludzie, a także bardzo pomocni. Wpadła za moją kanapę w kuchni, książkę, a ja wyszedłem bez niej. Darinka wysłała go do Czech na własny koszt. Darinko, jeszcze raz bardzo dziękuję. Okolica spokojna, w odległości krótkiego spaceru od piekarni. Na wycieczkę polecam prom na Pag do Novalji lub plażę Planjka w Starej Novajli, gdzie są atrakcje wodne. W Novalji odnajdziesz się dobrze i za dobre pieniądze. W Karlobag i Ribarica polecam wrzucić nazwę do Google przed wizytą w restauracji. Wtedy nie będziesz zaskoczony ceną i jakością tak jak my. Ogólnie przyznaję pięć gwiazdek, bo poza małymi, wyżej wymienionymi niedociągnięciami, jest to piękne miejsce do powrotu i nawet patelnia by mnie nie zniechęciła. #lovevilacesaricakarlobag

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Ludzie ze zwierzętami,
Ocena jest przetłumaczona z czeski - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
Dziękuję bardzo

Szanowna Pani Petra, serdecznie dziękujemy za opinię i pobyt w Palma House. Wymienimy patelnie. Ale mebli nie zrobimy, bo prawie wszystkie meble mają trzy lata i są nowo robione z litego drewna na zamówienie. Projekt mebli nie jest nowoczesny, ponieważ chcieliśmy stworzyć przytulność, w przeciwnym razie prawie wszystkie meble są nowo wykonane. Życzymy wszystkiego najlepszego i mamy nadzieję, że pewnego dnia znów się spotkamy. Jeszcze raz, wielkie dzięki. Darinka Pompe i Drago Pompe

Gattikon , Szwajcaria
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Lipiec 2021
Mały raj

Udało nam się spędzić tu dwa cudowne tygodnie. Mieszkanie jest wystarczająco duże dla 4-osobowej rodziny i dobrze wyposażone. Wszystkie urządzenia od tosterów po telewizory są wysokiej jakości. Meble były świetne, a po tygodniu było świeże pranie. Łazienka jest bardzo funkcjonalna z prysznicem na poziomie podłogi. Jest też pralka, dodatkowe ręczniki itp... Niczego nie brakuje. Teren zewnętrzny i basen są bardzo dobrze utrzymane i czyste. Dostępne są leżaki i parasole, wszystko, czego potrzebujesz, aby czuć się dobrze. Basen był nie tylko atrakcją dla dzieci. Dla nas rodziców również szybki spacer do chłodnej wody był bardzo mile widziany i zawsze mieliśmy na oku dzieci. Do morza jest tylko kilka kroków. Praktycznie zawsze była przestrzeń i tylko kilka osób. Dobry dostęp do wody i czysto. Mogliśmy "zaparkować" naszego SUP-a na małej koi przy zewnętrznym prysznicu. W drugim tygodniu mieliśmy pecha z hałaśliwymi sąsiadami. Ale poza ludźmi nikt nie może nic z tym zrobić. Pojechaliśmy na dwie całodniowe wycieczki do parku narodowego i do Zadaru, z których obie trwały około 2 godziny jazdy. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się małe sklepy z niezbędnymi artykułami i kilka dobrych restauracji. Karlobag, oddalony o 5 km, to kolejne mniejsze miasto z klasztorem, innymi restauracjami, policją i służbami medycznymi. Na koniec chciałbym bardzo podziękować naszemu gospodarzowi, bardzo ciepłej Darince. Bardzo dobrze się nami opiekowała. Na pewno wrócimy!

Ocena jest przetłumaczona z niemcy - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
Dziękuję bardzo

Moi drodzy serdeczni goście, jestem bardzo, bardzo zadowolona z możliwości poznania Was, bardzo bogata i ciepła ocena, za co bardzo, bardzo dziękuję. Pan Torsten jest bardzo miłym dżentelmenem i oczywiście jest tam cała rodzina. Szczerze przepraszam za niedogodności z sąsiadami. Czekamy na Twój powrót pewnego dnia i życzymy wszystkiego najlepszego. Dziękuję bardzo. Darinka Pompe z rodziną. Moi drodzy serdeczni goście, bardzo się cieszę z możliwości spotkania z Państwem, bardzo bogata i ciepła ocena, za co bardzo, bardzo dziękuję. Pan Torsten jest niezwykle miłym dżentelmenem, a wraz z nim oczywiście cała rodzina. Głęboko przepraszam za wszelkie niedogodności z sąsiadami. Czekamy na Twój powrót i życzymy wszystkiego najlepszego. Serdeczne dzięki. Darinka Pompe z rodziną.

Pokaż wszystkie recenzje
Drago - Darinka Pompe Reklamodawca od 2013
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Słoweński,
Więcej informacji na temat właściciela

Prywatni najemcy apartamentów, dekorujemy dom wakacyjny z miłością, aby goście czuli się bardzo komfortowo i jak w domu na wakacjach, dbamy o całkowitą czystość i komfort. Jest to dom wakacyjny z 5 apartamentami, z których jeden jest przeznaczony na nasz własny użytek podczas pobytu w domu wakacyjnym. Nasze stałe miejsce zamieszkania znajduje się w Słowenii.

Apartamenty Palma Cesarica był oglądany 119550 razy od 01.09.2013.