Apartamenty A&A Privlaka - Zadar region

cena od zł 1.489 za noc
Ups, wygląda na to, że to zakwaterowanie jest obecnie niedostępne. Nie wpadaj w panikę, przygotowaliśmy dla Ciebie wspaniałą ofertę podobnego zakwaterowania w miejscowości Privlaka, w regionie Zadar region!
Szczegółowy opis

W pełni wyposażone apartamenty. Pojemność zakwaterowania: apartament z dwiema sypialniami (dla 6 osób) apartament z jedną sypialnią (dla 4 osób) Położony na plaży (1min spacerem) w spokojnej miejscowości Privlaka. Idealny dla rodzin z dziećmi. Plaża posiada udogodnienia dla dzieci, plac zabaw, rowery wodne, kawiarnię, restaurację, sklep, fast food... 20 min samochodem od centrum miasta 30 min samochodem z lotniska

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Forma płatności i wysokość zaliczki - po uzgodnieniu Przyjazdy - po uzgodnieniu Wyjazdy - do 10:00
Opłata jest wliczone w cenę.
Dokument potwierdzający rezerwację przy rezerwacji
Odległości
Ljubljana, Słowenia
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Lipiec 2023
Wspaniały pobyt w Privlace w Chorwacji

Miałem przyjemność zatrzymać się w mieszkaniu Antonii i jej ojca Marina w Privlace w Chorwacji i nie mogłem być bardziej zadowolony z tego doświadczenia. Od gościnnych gospodarzy po fantastyczną lokalizację i uroczą okolicę – nasz pobyt był naprawdę niezapomniany. Przede wszystkim chcę wyrazić wdzięczność naszym gospodarzom, Antonii i Marina. Byli niezwykle przyjaźni, gościnni i zawsze gotowi do pomocy w przypadku jakichkolwiek pytań lub próśb, jakie mieliśmy. Ich serdeczna gościnność dodała osobistego charakteru naszemu pobytowi, dzięki czemu poczuliśmy się, jakbyśmy mieszkali u przyjaciół, a nie w wynajętym mieszkaniu. Jedną z wyróżniających cech tego mieszkania jest jego doskonała lokalizacja. Położony jest bardzo blisko najlepszej plaży w Privlace, co było dla nas, miłośników plaż, prawdziwą rozkoszą. Wygoda wynikająca z tak łatwego dostępu do tej pięknej plaży sprawiła, że nasz pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Dodatkowo w pobliżu niedawno otwarto nowy sklep, dzięki czemu mogliśmy wygodnie zaopatrzyć się w niezbędne artykuły i przekąski. Lokalizacja mieszkania na parterze była dla nas prawdziwym błogosławieństwem, zwłaszcza, że moja mama porusza się o kuli, a my podróżowaliśmy z dziećmi. Ta dostępność sprawiła, że nasz pobyt był komfortowy i bezproblemowy, dzięki czemu mogliśmy przychodzić i wychodzić, kiedy nam się podobało, bez żadnych trudności. Jedną z głównych atrakcji tego apartamentu jest dostęp do uroczego dalmatyńskiego podwórka. Ta spokojna oaza ozdobiona jest lawendą i drzewami oliwnymi, tworząc malowniczą i kojącą atmosferę. Spędzanie czasu w tym ogrodzie było naprawdę czarującym przeżyciem, a kojące dźwięki świerszczy i zachwycający aromat ogrodu dodawały ogólnego uroku. Sam apartament był nienagannie czysty i schludny, co odzwierciedlało zaangażowanie gospodarzy w zapewnienie gościom przyjaznej i wygodnej przestrzeni. Dbałość o szczegóły w utrzymaniu apartamentu nie pozostała niezauważona, co wpłynęło na nasze ogólne pozytywne wrażenie. Podsumowując, nasz pobyt w mieszkaniu Antonii i Marina w Privlace był po prostu wyjątkowy. Połączenie ich gościnności, doskonałej lokalizacji i wspaniałego otoczenia stworzyło idealne wakacje. Wyjechaliśmy z miłymi wspomnieniami i silną chęcią powrotu do tego uroczego miejsca za rok. Gorąco polecam ten apartament każdemu, kto szuka niezapomnianego pobytu w

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Osoby niepełnosprawne,
Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
Antonia Čanković Reklamodawca od 2020
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy,
Apartamenty A&A był oglądany 8805 razy od 11.06.2022.