Dom wakacyjny Le KletMarija Gorica - Zagrzeb

cena od zł 1.828 za noc
Szczegółowy opis

Zapraszamy do dwóch w pełni wyposażonych domów, w których można uciec od codziennego stresu i ucztować w ciszy i zieleni wioski. Domy znajdują się obok siebie, więc można je wynająć w całości lub osobno. Obydwa urządzone są w tradycyjnym stylu Hrvatskiego Zagorja, drewnianym i ceglanym - stanowią połączenie nowoczesnego komfortu i naturalnego otoczenia, bez sąsiadów w bezpośrednim sąsiedztwie. Każdy dom posiada dużą werandę, wyposażoną w grill i stół do spotkań towarzyskich, z widokiem na dolinę Sutla. Panorama oferuje możliwość podziwiania spektakularnych zachodów słońca, a dla dodatkowego relaksu dostępna jest wanna z masażem jacuzzi i sauna IR dla dwojga. Parking strzeżony dla maksymalnie 6 pojazdów.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Rezerwacja następuje poprzez wpłatę zaliczki w wysokości 30%. Pozostała część środków płatna jest po przybyciu do obiektu. Godzina przybycia do obiektu: 16:00 (możliwa umowa) Godzina wyjazdu z obiektu: 10:00 (możliwa umowa). W przypadku dodatkowych potrzeb w zakresie wyposażenia obiektu, których nie ma na liście, prosimy o kontakt przed przyjazdem.
Opłata jest wliczone w cenę.
Dokument potwierdzający rezerwację przy rezerwacji
Zasady anulowania rezerwacji
Anulowanie rezerwacji możliwe jest do 30 dni przed datą zameldowania, za zwrotem wpłaconej zaliczki.
Odległości
  • Centrum: 200 m
  • Sklep spożywczy: 200 m
  • Restauracja: 300 m
  • Lekarza: 200 m
  • Apteka: 200 m
  • Poczta: 200 m
Dodatkowa oferta
Wśród dodatkowych udogodnień obiektu możemy wyróżnić: powitalnego drinka i stolik, saunę na podczerwień dla dwojga, jacuzzi z masażem, altankę do spotkań towarzyskich z dużym kominkiem na szaszłyki, etno-wiejską atmosferę i izolację od cywilizacji.
Widok mapy
Zagreb, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A6+2, Listopad 2023
Na dowolne wakacje!

Piękne domy ze wspaniałym widokiem, które zawierają wszystko, czego potrzebujesz na wakacje, niezależnie od tego, czy jesteś sam, czy w parze, czy z całą firmą. Widać, że są udekorowane z miłością, każdy szczegół jest starannie dobrany, aby pasował do ogólnej atmosfery. W domkach jest wszystko co potrzebne na kilkudniowy wypoczynek. Kiedy przyjechaliśmy, wszystko było czyste i schludne, gospodarz przywitał nas rozpalonym ogniskiem. Milina, ogólne wrażenie przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nie mogę się doczekać, kiedy będę miał okazję ponownie przyjechać do tej pięknej posiadłości.

Właściciel odpowiedź
Na dowolne wakacje!

Krystyna, dziękuję za recenzję. Chętnie ponownie będę gościć takich gości jak Ty. Nie mogę się doczekać kolejnej wizyty!

Čakovec, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Październik 2023
Dzięki

Droga Vedrano, dziękujemy za gościnę i zaangażowanie w nasz pobyt! Dom i otoczenie były dokładnie tym, czego potrzebowaliśmy. Komfort na łonie natury, z dala od wszystkiego, ale wystarczająco blisko zawartości. Do zobaczenia wkrótce i dziękujemy! Zaca i Vedrany

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,
Zagreb, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A6+2, Lipiec 2023
Jednym słowem - Piękne!

Niedawno miałam okazję gościć w cudownym domu "Le Klet" w Mariji Goricy i jestem po prostu zachwycona. Wszystko było absolutnie idealne, od momentu przybycia do momentu, gdy musieliśmy opuścić ten kawałek raju. Zakwaterowanie jest urocze i wygodne, z pięknie urządzonym wnętrzem emanującym ciepłem i elegancją. Pokoje są przestronne, czyste i wyposażone we wszystkie udogodnienia niezbędne do komfortowego pobytu. Łóżka są niezwykle wygodne, co umożliwiło spokojny sen i pełen relaks. To, co szczególnie mnie urzekło, to piękny taras z przepięknym widokiem na otaczający krajobraz. Wspaniale było usiąść tam rano z kawą w dłoni i cieszyć się świeżym powietrzem i ciszą natury. Mieliśmy również okazję przygotować grilla na tarasie. Gościnność gospodarzy była niesamowita. Zostaliśmy przywitani uśmiechem i serdecznością oraz udzielono nam wszystkich niezbędnych informacji na temat okolicy i atrakcji, których możemy spróbować. Życzliwość i dbałość o szczegóły naprawdę zrobiły na nas wrażenie. Lokalizacja jest również idealna. W pobliżu piękna przyroda, ścieżki spacerowe i rowerowe, które pozwoliły nam aktywnie i wesoło zwiedzać okolicę. Podsumowując, pobyt w Domu Wczasowym "Le Klet" był niezapomniany. Cieszyłem się każdą spędzoną tam chwilą iz pewnością mam nadzieję, że wkrótce tam wrócę. Dziękujemy całemu zespołowi za niesamowite wrażenia, które nam dali!

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Ludzie ze zwierzętami, Miejsca,
Pokaż wszystkie recenzje
Vedran Iveković Reklamodawca od 2016
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Więcej informacji na temat właściciela

Powitanie! Nazywam się Vedran i będę Twoim gospodarzem podczas Twojego pobytu w domu LeKlet. Jestem do Twojej dyspozycji i mam nadzieję, że będziesz zadowolony. Powitanie!

Dom wakacyjny Le Klet był oglądany 22351 razy od 30.07.2023.