Apartamenty Tina Žuljana - Dubrovnik

cena od zł 838 za noc
Szczegółowy opis

W pełni i nowocześnie wyposażone apartamenty w Žuljana na półwyspie Pelješac znajdują się w pierwszym rzędzie do morza na lokalnym nabrzeżu.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Zaliczka wynosi 10% ceny całkowitej, a reszta po przyjeździe do apartamentu. Idealny czas przyjazdu to 14:00 i wyjazdu o 10:00.
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Napisz opinie!
Sveti Martin pod Okićem, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A3+2, Czerwiec 2023
Odpoczynek dla duszy i ciała

Z całego serca polecam apartamenty Tina, ponieważ zapewniły nam wakacje, jakich nigdy wcześniej nie mieliśmy. Dom jest dosłownie tuż przy plaży, my byliśmy na parterze, a dla nas z dwójką dzieci okazał się idealny bo nie ma co się martwić pakowaniem rzeczy, wyjściem na plażę, dzieci mogą popływać kiedy tylko chcą i obserwujemy ich z tarasu jak gotujemy obiad czy pijemy kawę Mieszkanie jest duże, przestronne i wyposażone we wszystkie niezbędne akcesoria, a duży plus daję za to, że ma też zmywarkę. W pobliżu znajduje się kilka innych pięknych plaż, do których można dojść w kilka minut. Miejsce jest ciche i posiada wszystkie niezbędne udogodnienia na idealne wakacje.

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Vinkovci, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Sierpień 2021
Gdybyśmy szukali, nie znaleźlibyśmy lepszego!

O mieście Žuljan dowiedziałem się od kuzyna ze Splitu, który powiedział mi, że są tam najlepsze plaże. Po tym, jak zostaliśmy oszukani w Slano co do zakwaterowania zarezerwowanego przez Booking.com, byliśmy wyczerpani i to zabiło naszą wolę odpoczynku, musieliśmy pilnie znaleźć inne zakwaterowanie i nic nas nie łączyło ze Slano. Ponieważ myśleliśmy o zrobieniu kilku wycieczek w okolice południowego wybrzeża (Dubrownik, Korčula...), postanowiłem po raz pierwszy wejść na stronę Apartmanija.hr i wpisać miejsce Žuljan. Natknąłem się na Apartamenty Tina i zobaczyłem zdjęcia apartamentów i całkiem dobrą cenę. Zadzwoniłem do pana Davora i poprosiłem o wolność mieszkania. Tańsze mieszkania były zajęte, ale spójrzcie na losy kogoś, kto zrezygnował z nieco większego mieszkania i właśnie w odpowiednim dla nas okresie. Zgodziliśmy się, bo nie mieliśmy już siły prosić o cokolwiek innego. Umówiliśmy się telefonicznie z panem Davorem, że poczekamy na nas i przyjedziemy rano jak najszybciej. Obawiając się, że nie spotka nas już przykra niespodzianka, chcieliśmy jak najszybciej przyjechać do Žuljan. Pan Davor dotrzymał słowa i pokazał nam mieszkanie, które nas zachwyciło, a także widok z tarasu, który można znaleźć tylko w filmach. Poznając Žuljanę i jej plaże, zdaliśmy sobie sprawę, że po tym, jak choć raz zmęczymy się podróżowaniem po świecie, wrócimy do Žuljany i odpoczniemy. To były moje pierwsze letnie wakacje razem ze mną i Aną i dzięki grze losu znaleźliśmy miejsce, do którego mamy nadzieję, że wrócimy i będziemy cieszyć się jeszcze wiele razy. Dziękuję panu Davorowi i jego rodzinie za wspaniałe gospodarstwo domowe i obsługę.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Davor Lopin Reklamodawca od 2019
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy,
Apartamenty Tina był oglądany 49459 razy od 26.11.2019.