Apartament Studio MejeSplit - Split i okolice

cena od zł 3.742 za noc
Ups, wygląda na to, że to zakwaterowanie jest obecnie niedostępne. Nie wpadaj w panikę, przygotowaliśmy dla Ciebie wspaniałą ofertę podobnego zakwaterowania w miejscowości Split, w regionie Split i okolice !
Szczegółowy opis

Ta piękna kamienna willa jest idealna na spokojny wypoczynek i ucieczkę od hałasu i zawirowań dnia codziennego. Zanurzona na zboczach zielonego Marjan, Villa Meje znajduje się w spokojnej części miasta. Wnętrza o powierzchni 160 m2 są pięknie udekorowane i uroczo urządzone z poczuciem koloru i komfortu. Posiada 3 sypialnie i 2 łazienki, a do Państwa dyspozycji jest duży teren zewnętrzny o powierzchni 1000 m2. Piękny basen i kamienny grill umilą pobyt na łonie natury. Jeśli chcesz spędzić aktywny wypoczynek, możesz zwiedzić okolicę na 3 rowerach.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Split, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A6+3, Maj 2019
Pobyt w apartamencie od 18.05 - 20.05

Melissa i ja szukaliśmy apartamentów w Splicie, gdzie mogliśmy odpocząć i cieszyć się naszą krótką przerwą. Kiedy zobaczyliśmy to mieszkanie, byliśmy już zainteresowani i ostatecznie zdecydowaliśmy się na to samo. Nie żałowaliśmy tego. Lokalizacja lokalizacji na mapie jest dokładnie taka, jak w reklamie. Mieszkanie przywitało nas czysto, schludnie, a Melissa od razu powiedziała, że to w zasadzie to, czego szukaliśmy. Z drugiej strony, usługa hosta była doskonała, gdy chcieliśmy zadać pytanie na każde pytanie, na które otrzymaliśmy odpowiedź, a gospodarz zawiózł nas do rzeki, która jest jeszcze większa. Polecam ten apartament rodzinom, przyjaciołom i wszystkim tym, którzy potrzebują spokoju, ponieważ jesteśmy Melissą i natychmiast zauważyłem, jakbyś mieszkał w pięknej wiosce bez ruchu. Nie mieliśmy żadnych uwag i wróciliby, gdybyśmy mieli szansę. Dziękujemy gospodarzom za życzliwość i gościnność. lp Melissa i Dominik

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Banja Luka, Bośnia i Hercegowina
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A6+3, Sierpień 2018
gratulacje

Piękne Studio, wygląda jak na zdjęciach. Schludnie, czysto, gospodarze są bardzo życzliwi i mili. Lokalizacja apartamentu jest idealna, blisko dwóch pięknych plaż, parku dla dzieci, przyjemnego spaceru na Zachodnim Brzegu przez 10 minut. Spędziliśmy tu wspaniałe 15 dni i już myślę, kiedy wrócę. Dla każdej rekomendacji

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Ugljevik, Bośnia i Hercegowina
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A6+3, Czerwiec 2016
Dobry wybór

Mieszkanie było tak jak na zdjęciach. Niezwykle czyste iw pełni wyposażone. Pani Zdenka jest bardzo miła gospodyni i jest dostępny 24 godziny. Ulica Promenada Ivan Mestrovic jest jedną z najpiękniejszych ulic w Splicie, w pobliżu pięknych plaż, bezpłatny parking, muzea, Marjan, a centrum miasta jest 10 minut spacerem. Będę szczęśliwy polecić naszym przyjaciołom, którzy planują wakacje w Split!

Polecam : Aktywne wakacje, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
Pokaż wszystkie recenzje
Zdenka Uzun Reklamodawca od 2014
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Apartament Studio Meje był oglądany 32406 razy od 13.06.2014.