Apartamenty Leon i ŽanaPrvić - Chorwackie wyspy

cena od zł 1.022 za noc
Ups, wygląda na to, że to zakwaterowanie jest obecnie niedostępne. Nie wpadaj w panikę, przygotowaliśmy dla Ciebie wspaniałą ofertę podobnego zakwaterowania w miejscowości Prvić, w regionie Chorwackie wyspy!
Szczegółowy opis

Apartament Leon znajduje się na trzecim piętrze domu, w pełni wyposażone z widokiem na przystań i wyspy Adriatyku. Składa się z sypialni, kuchni z salonem oraz kompletnej łazienki. Drugi apartament to kawalerka Žana w pierwszym rzędzie do morza z pięknym widokiem, gankiem przypominającym jadalnię i miejscem do opalania, nowocześnie urządzony z łazienką, kuchnią i dużym podwójnym łóżkiem. W pobliżu znajduje się kilka restauracji, Muzeum Fausta Vrančića, poczta, sklep i przystań. Wyspa to raj bez samochodów i pięknego i czystego morza. Na wyspę można dotrzeć łodzią 5 razy dziennie w dni powszednie i 2 razy dziennie w niedziele i święta. Można przypłynąć łodzią iz Vodic. Z lądu, czyli ze Srimy na wyspę kursuje również taksówka.Przy molo można zostawić samochód na parkingu w cenie 36 kun dziennie.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
zaliczka w wysokości 30 proc. przyjazd od 14.00 i wyjazd do 10.00
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Typ plaży
Betonowa, Kamienista,
Dodatkowa oferta
W cenę wliczony jest powitalny drink oraz bezpłatne miejsce do spania w pobliżu apartamentu.
Widok mapy
Interesujące miejsca w pobliżu Apartamenty Leon i Žana
Opinie gości
Fantastyczny! 5/5
Ocen gości oparty na 2 opiniach
Surány, Węgry
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+1, Lipiec 2021
Pudełko wróżek Prvica Luki

Przypadkowo trafiliśmy do Prvić Luki, a także do mieszkania Leona w związku z wypadkiem. Nasze potrzeby to mieć mieszkanie bardzo czyste, malutkie i mieć taras z widokiem na morze. To, co nas najbardziej zachwycił, to balkon francuski z widokiem na morze, który dzięki otwieranym szklanym ścianom jest umieszczony w przestrzeni powietrznej wraz z wnętrzem. Uwielbialiśmy to, że zawsze było tak jakbyśmy byli nad morzem, nawet gdy byliśmy w środku. Nawet wzburzonym morzem cieszyliśmy się od środka. Mieszkanie - w pełni wyposażone: wyposażona kuchnia, ręczniki itp., bardzo czyste - jest w doskonałej lokalizacji, w porcie, a jednocześnie przy cichej ulicy. Cała maleńka wyspa jest uosobieniem spokoju. Rano obudził nas dzwon osiedla, w ciągu dnia ryk cykad otaczał nas na wyspie, w krystalicznie czystym morzu, w skalistych zatokach. Gospodarze są bardzo mili i uprzejmi: po przyjeździe czekała na nas schłodzona lemoniada.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Turystyczny bez samochodu,
Ocena jest przetłumaczona z węgierski - Pokaż oryginał
Zagreb, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+1, Sierpień 2020
Pokój na koniec roku

Spędziliśmy kilka spokojnych, spokojnych dni w przytulnym, schludnym mieszkaniu z pięknym widokiem i drogimi gospodarzami, którzy byli dyskretni, ale zawsze mili i dostępni i udzielali nam przydatnych wskazówek jeszcze przed przyjazdem. Znamy wyspę od dawna, a ten apartament jest świetnie położony, aby cieszyć się swobodną życiem, jaką oferują oba miejsca na wyspie, blisko nabrzeża, sklepów, restauracji ... Sam nocleg spełnił wszystkie oczekiwania, jakie mieliśmy na podstawie opisów i zdjęć, pokoje są odpowiedniej wielkości dla małżeństwa z dzieckiem w wieku szkolnym. Wszystkie pokoje mają wysokie sufity i są przewiewne i prawie nie potrzebna była klimatyzacja. Duże podwójne francuskie okno otwiera szeroki i piękny widok na morze i stwarza wrażenie przestrzeni na zewnątrz zamiast balkonu lub tarasu. Do mieszkania prowadzą wewnętrzne schody, natomiast na parterze jest miejsce na rowery i sprzęt plażowy. Zdecydowanie polecam.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Turystyczny bez samochodu, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Snježana Mikulandra Reklamodawca od 2017
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Więcej informacji na temat właściciela

Kilka lat temu pojechałem do emerytury i mam apartamentów ja zdecydowaliśmy się wynająć. Uwielbiam pracę z ludźmi i myślę, że robię dobrze zwłaszcza z turystów, którzy chcą odwiedzić nasz piękny kraj i naszych wysp. Mówić po angielsku POMALO tak dużo, że możemy się zgodzić. Mam nadzieję, że będą Państwo zadowoleni ze mną i zwiedzić wyspę.

Apartamenty Leon i Žana był oglądany 26178 razy od 13.10.2017.