Apartamenty Villa JakoplićMedulin - Istria

Ocen gości oparty na 4 opiniach
Bardzo dobry 4/5
Szczegółowy opis

Dom rodziny Jakoplić znajduje się w Medulinie. W domu jest łącznie 7 mieszkań. Trzy apartamenty znajdują się na pierwszym i trzy na drugim piętrze. Składają się z sypialni z podwójnym łóżkiem, salonu z małą kuchnią, w której znajduje się również rozkładana sofa (1,50x2m). Każdy apartament posiada łazienkę i taras, aw kuchni jest wszystko, co potrzebne do gotowania, w tym kuchenka mikrofalowa, toster, ekspres do kawy i czajnik. Jeden apartament dla 4 osób z salonem i dwiema sypialniami znajduje się na parterze, apartament posiada małe podwórko z zewnętrznym stołem i grillem. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor LCD z kanałami telewizji satelitarnej oraz bezprzewodowy dostęp do Internetu (Wi-Fi). Apartamenty są klimatyzowane i mają miejsce parkingowe dla każdego, pościel jest wliczona w cenę i dwa ręczniki na osobę na tydzień.Plaża jest tylko 500 metrów.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
W celu pełnej rezerwacji należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% całkowitej ceny na konto bankowe gospodarza. Zwierzęta mile widziane, dopłata 5 EUR/dzień, wymeldowanie do godziny 10.00, doba hotelowa od 16.00 do 20.00.
Opłata jest wliczone w cenę.
Dokument potwierdzający rezerwację przy rezerwacji
Zasady anulowania rezerwacji
Zaliczka jest zwracana do dwóch tygodni przed datą przyjazdu.
Odległości
Hamburg, Niemcy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+1, Lipiec 2020
Miłe miejsce dla rodzin

Medulin to przyjemne miejsce dla rodzin. Apartamenty Zagar są bardzo blisko plaży (5-6 minut spacerem) i odpowiadają zdjęciom i opisom z ich strony internetowej. Nasz gospodarz Jelena przekazuje nam wszystkie informacje na temat plaż, restauracji i zabytków, które musimy zobaczyć podczas naszych 5-dniowych wakacji na Istrii. Jeśli mogę zasugerować, może dobrze byłoby mieć w mieszkaniu ręczniki, choćby tylko na ręce, ale reszta była w porządku. Polecam.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi,
Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
ZH, Szwajcaria
Katastrofa (1/5) Pobyt w A2+1, Czerwiec 2020
Niezalecane

Zarezerwowałem na tydzień pod koniec czerwca. Po dwóch nocach gospodyni wyrzuciła mnie bez powodu. Prawdopodobnie miałeś podwójne rezerwacje, ponieważ nie masz kontroli nad swoimi rezerwacjami. W dniu mojego przyjazdu przygotowała mój pokój dla trzech osób i zapytała mnie, gdzie są moi przyjaciele. Ale moi znajomi zarezerwowali kolejny pokój w Zagar tydzień później ... !!! Zgodnie z tym nieprzyjazny właściciel anulował moich znajomych przez e-mail. Więc jeśli chcesz spędzić relaksujące wakacje bez komplikacji, nie rezerwuj w tym zakwaterowaniu.

Polecam :
Ocena jest przetłumaczona z niemcy - Pokaż oryginał
rescaldina, Włochy
Bardzo dobry (4/5) Pobyt w A2+1, Lipiec 2019
Przyjemne wakacje

Zatrzymaliśmy się na tydzień w lipcu. Idealny odbiór, Jelena nie zna włoskiego, ale mówi bardzo dobrze po angielsku i ...... rozumiemy się. Mieszkaliśmy w 4 (2 dorosłych + 2 dużych chłopców) w apartamencie ZLATA, który odzwierciedla dokładnie to, co widzisz na zdjęciu. Czysty, schludny, z wifi, klimatyzacją i miejscem parkingowym. Jedyną wadą jest to, że podwójne łóżko jest umieszczone w obszarze poddasza, który po wstaniu ryzykujesz jego przyjęcie wezgłowie i że sieci (nawet jeśli są wyraźnie nowe) nie trzymały wagi mojego męża i musieliśmy ponownie włożyć listwy, które wyszły z biur kilka razy. Położenie apartamentu jest idealne dla morza (idziesz wygodnie na piechotę), a dla centrum, które oferuje różne możliwości wieczorem. Zostaliśmy poleceni przez Jelenę i przez cały okres chodziliśmy do Premantura Kamenjak, który polecam wszystkim miłośnikom morza wspaniały !!! Medulin to kraj, który oferuje wszystko, co jest odpowiednie dla rodzin z dziećmi, ale także dla młodych par. Widziałem, że to służyło również transportem publicznym. Na pewno wrócimy.

Polecam : Nocne życie, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Turystyczny bez samochodu,
Ocena jest przetłumaczona z włoski - Pokaż oryginał
Pokaż wszystkie recenzje
Hrvoje i Goranka Jakoplić
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy, Włoski, Francuski, Słoweński,
Więcej informacji na temat właściciela

Jako miłośnicy naturalnego i kulturowego piękna Istrii postanowiliśmy zaangażować się w turystykę, aby zapewnić innym wyjątkowe doświadczenie magicznej Istrii, znanej od czasów starożytnych jako "terra magica". Czekamy na Państwa przyjazd i życzymy serdecznego powitania i przyjemnego pobytu na Istrii iw Chorwacji!

Apartamenty Villa Jakoplić był oglądany 91625 razy od 08.04.2009.