Willa Vinkovi DvoriPisak - Split i okolice

cena od zł 2.501 za noc
Szczegółowy opis

Dom Vinkovi Dvori znajduje się w małym i spokojnym miejscu Pisak na wybrzeżu Dalmacji, pomiędzy Omis i Makarską, zaledwie 40 km od Splitu. Vinkovi Dvori może pomieścić do 8 osób i składa się z dwóch przestronnych pięter, każdy z dużym tarasem na cały dzień pobytu, nowocześnie wyposażonej kuchni i salonu, łazienki z prysznicem z hydromasażem, dwóch wygodnych i przestronnych pokoi, klimatyzacji, sieci WIFI, telewizora LED i SAT antena, bezpieczna ... Mieszkanie na parterze ma przestronny i umeblowany taras z grillem, natomiast mieszkanie na pierwszym piętrze ma przestronny i umeblowany taras z pięknym widokiem na morze i wyspę Brac. Kilka pięknych plaż tuż pod domem Vinkovi Dvori, około 200 schodów, jest znanych ze swojego krystalicznie czystego i czystego morza, a leżenie na jego kamykach i kamykach daje każdemu z gości idealną okazję do całodziennego kąpieli, relaksu i cieszenia się słońcem i morzem przez długi czas urlop.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Ceny dotyczą 8 osób: Przyjazd: sobota od 15:00 Wyjazd: od soboty do 09:00 Warunki płatności: - 30% z góry po potwierdzeniu rezerwacji - 70% po przyjeździe Warunki anulowania i zwrotu pieniędzy: - w przypadku rezygnacji 120 dni przed datą rezerwacji zwrócimy 100% - W przypadku anulowania rezerwacji 60 - 119 dni przed rezerwacją zwrócimy 50% - W przypadku anulowania rezerwacji na 59 lub mniej dni przed dokonaniem rezerwacji, nie zwrócimy kosztów - w przypadku anulowania niewykorzystane wypłacone środki mogą zostać wykorzystane w następnym roku
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Polska , Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A8, Wrzesień 2021
Wakacje w raju

Polecam Vinkovi Dvori Pierwszy raz w życiu spędziliśmy wakacje w Chorwacji. Przez przypadek trafiliśmy do Vinkowi Dvori, ale teraz wiem, że lepszego apartamentu nie mogliśmy mieć. Dom przestronny, czysty i dobrze wyposażony, idealny dla naszej 9 osobowej ekipy. Dom w cichej okolicy z mały ogrodem, w którym rosną figi, granaty, oliwki i zioła. Otrzymaliśmy wiecej jak się spodziewaliśmy.... Gospodyni bardzo miła i dyskretna. Vlasta przywitała nas ogromnym tortem, zimnymi napojami i koszem regionalnych wędlin, sera oraz pieczywa, co po 20 h podróży w aucie rozpieściło nasze podniebienia. Wszytko zgodnie z ofertą. Dodatkową atrakcją jest pokój bawialnia dla dzieci z mnóstwem zabawek i konsolą. Jako to, że w naszej ekipie był 4 latek - każdy doceniał to pomieszczenie. Większość czasu spędzaliśmy na cudownym tarasie, gdzie jedliśmy, grillowaliśmy oraz graliśmy w Uno. Poranna kawa smakowała najlepiej na balkonie - najlepszy widok na wchód słońca, morze i góry. Wieczory mijały na kąpieli w jakuzzy. Vlasta dziękujemy za czas i atmosferę w Vinkovi Dvori.

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Romantycy, Ludzie ze zwierzętami,
Poznań, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A8, Lipiec 2021
Cudowne wakacje!!

Super apartament , wszystko dokładnie jak w opisie, świetnie wyposażony, niczego nie brakowało. Czysto i wygodnie. Przepiękny widok z balkonu. Cudowny

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Miejsca,
Strážnice, Czechy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A8, Lipiec 2021
Wakacje według własnych upodobań

W tym roku po raz pierwszy spędziliśmy wakacje w Pisaku. Willa Vinkovi Dvori, nikt nie mógł sobie tego wyobrazić, dopóki naprawdę tam nie dotarł, że naprawdę istnieje prywatność. Dzięki bogatej zieleni wokół willi panuje bardzo dobry klimat i czujesz się tam naprawdę dobrze. Możesz cieszyć się słońcem na plaży, tutaj możesz odpocząć na dużym tarasie w cieniu. Willa jest bardzo dobrze wyposażona. Kuchnia jest przestronna i dobrze wyposażona. Pokoje są przestronne, czyste. Byliśmy bardzo zadowoleni z dużego kominka, w którym kilka razy grillowaliśmy. W Pisaku porwały nas też plaże, są mniejsze, więc tam znajdziesz spokój. Morze było czyste przez 14 dni, a najbardziej podobało nam się to, że tuż przy plaży znajdują się piękne skały, czuło się jak w lagunie. Na koniec musimy również podziękować właścicielowi, który był bardzo pomocny i komunikatywny. Chyba nie ostatni raz byliśmy w Pisak. Dziękujemy za wszystko.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Ludzie ze zwierzętami,