Apartamenty MarijaPirovac - Sibenik

cena od zł 377 za noc
Ups, wygląda na to, że to zakwaterowanie jest obecnie niedostępne. Nie wpadaj w panikę, przygotowaliśmy dla Ciebie wspaniałą ofertę podobnego zakwaterowania w miejscowości Pirovac, w regionie Sibenik !
Szczegółowy opis

Dom znajduje się w atrakcyjnym części miasta. Drugi rząd od morza i plaży Lolić. Budynek posiada dwa apartamenty do wynajęcia. Większa dla 6 zajmuje całe piętro. Ma osobne wejście i jest odpowiedni dla 2 rodzin z dziećmi. Składa się z dwóch sypialni i salonu. Apartament posiada taras 50m2 ze stołem i krzesłami dla 4 osób oraz plastikowego okrągłego stołu dla 4 z widokiem na morze i naturalnym odcieniu. Małe mieszkanie na parterze przeznaczony jest dla 2 osób. Ma rozkładaną sofę w salonie. maksymalnie 4 osób :. Z osobnym wejściem i należy do części tarasu, który wspólnie z właścicielami. Parking jest dostępny w przedniej części domu, w którym znajduje się grill do dyspozycji gości. Sklep znajduje się w odległości zaledwie 10 metrów, a do centrum około 400 metrów. Lokalizacja jest doskonała do zwiedzania pobliskich większych miast-Vodice, Murter, Sibenik, Wodospady Krka, z jednej strony, a Pakostane, Kornati, Biograd i Vrana jeziora po drugiej stronie

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Gotówka. W przypadku rezerwacji jest zobowiązany do zapłaty 20% depozytu i równowagi po przyjeździe.
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Typ plaży
Żwirowa,
Dodatkowa oferta
Welcome drink - brandy i kawy wliczone w cenę. Up i dostawy z lotniska za dodatkową opłatą. Możliwość korzystania zorganizowane wycieczki do wodospadów Krka i Kornati dodatkowych. Aquapark i duża trampolina na plaży (w zależności od pory roku), możliwość wypożyczenia rowery wodne, rowery i łodzie. program rozrywkowy w centrum prawie codziennie.
Widok mapy
Interesujące miejsca w pobliżu Apartamenty Marija
Opinie gości
Fantastyczny! 5/5
Ocen gości oparty na 2 opiniach
Zapresic, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Marija, Wrzesień 2016
Urlop w prawdziwym tego słowa znaczeniu!

Chłopak i ja spędziliśmy pięć dni w tym pięknym mieszkaniu. Jeszcze zanim doszliśmy do Pirovac, byliśmy zachwyceni przybyć w tym mieszkaniu, ponieważ jest pani Maria zaproponował nam jej mąż spotkali się na dworcu autobusowym. Pan Stipe przyszedł samochodem dla nas i zawiózł nas do mieszkania, gdzie czekali już na tarasie kawę, soki i domowe ciasteczka. Przez cały nasz pobyt stały do ​​Państwa dyspozycji i pomóc ich rady w ofercie miejscowej plaży, jedzenie i napoje do naszego domu jest równie atrakcyjna. Mieszkanie znajduje się dosłownie minutę drogi od plaży, bardzo przestronny, bardzo czysty i schludny, powietrze nie jest nawet potrzebne, i dostaliśmy ręczniki i pościel w użyciu, a także ma duży ogród i lokalnych owoców. Byliśmy bardzo zadowoleni z zakwaterowania i nasi gospodarze i mamy nadzieję do zobaczenia ponownie w Pirovac. Dziękuję za wszystko.

Polecam : Nocne życie, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Turystyczny bez samochodu, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Pirovac, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4+1, Sierpień 2014
dobry wybór

Właśnie wróciliśmy z wakacji w Pirovac. Bardzo polecam apartamenty Marija - prosto umeblowane, ale czyste i wystarczająco dobrze wyposażone. Do dyspozycji gości kuchnia i taras z meblami ogrodowymi. Właściciele bardzo gościnni, pomocni i kontaktowi. Mogliśmy podczas pobytu częstować się świeżymi figami prosto z drzewa właścicieli. Najbliższe zejście do plaży niedaleko, plaże dobre dla rodzin z dziećmi, ponieważ jest łagodne zejście do morza. Dwa kroki od kwatery niewielki sklepik spożywczo-warzywny. Miasteczko Pirovac niewielkie, bardzo spokojne, ale ma swój urok. Ceny w restauracjach minimalnie niższe niż w większych miejscowościach. Pirovac jest dobrą bazą wypadową do innych miast, np. do Zadaru, Sibeniku, Vodic czy do Parku Narodowego Krk albo na wyspę Murter. Polecam na wakacje!

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Miejsca,
Właściciel odpowiedź
Dziękuję Monika

Dziękuję wam pozytywną przeglądu i za twój czas, aby to zrobić. Mamy nadzieję, że będzie na naszych gości ponownie. Zapraszamy na kawę z nas, jeśli pobyt w okolicy. Z pozdrowieniami dla Ciebie, rodziny i przyjaciół, z którymi możesz dzielić nasze mieszkanie. Marija

Marija Čubrić Reklamodawca od 2013
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy, Włoski, Francuski,
Więcej informacji na temat właściciela

Po 38-letnim stażem pracy w zawodzie hotelarskim nadal zastosowanie w branży prywatnych najemców. Miłość w kontakcie z ludźmi i znajomość języków obcych jest integralną częścią mojego zainteresowania. Z ich goście chętnie piją kawę, wykonujemy stroną grill, pomóc wokół zamówień na ryby i mięso, i są do Państwa dyspozycji dla wszelkich informacji.

Apartamenty Marija był oglądany 74792 razy od 01.05.2013.