Apartamenty ZlataKrk Njivice - Chorwackie wyspy

cena od zł 948 za noc
Szczegółowy opis

Nowo wybudowany dom, który składa się z 7 nowocześnie wyposażonych apartamentów, położony w spokojnej dzielnicy Njivice 400 metrów od plaży. Dom otoczony jest śródziemnomorską roślinnością i idealne na wakacje. Stocznia znajduje się grill, który jest dostępny dla gości. Wszystkie apartamenty wyposażone są w nowoczesne meble i urządzenia, posiadają przestronne tarasy z pięknym widokiem na morze, klimatyzowane, a goście mają zapewnione internetu, internet i parking w przedniej części mieszkania, a także bezpośredni kontakt z właścicielem mieszkania.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Wpłata depozytu w wysokości 30% na konto, a reszta w dniu przyjazdu. Rezerwacja odbywa się poprzez e-mail, i uważa się za ważne tylko po dokonaniu wpłaty zaliczki. Cena regularna zakwaterowania na pobyt poniżej 3 dni cena wynosi 30%, z wyjątkiem ofert last minute. Czas przybycia wynosi 14 godzin, a odejście od mieszkania w ciągu 10 godzin.
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
München, Niemcy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4+2, Lipiec 2023
recydywista!

Byliśmy w Zlata po raz piąty na przestrzeni lat i uwielbiamy to miejsce! Od ciepłego powitania, lśniąco czystego mieszkania, doskonałej komunikacji przez e-mail z wyprzedzeniem po gigantyczny widok i taras mieszkania, wszystko jest w ofercie. Pościel/ręczniki zmiana oczywiście! Mieszkanie może być dobrze schłodzone, częścią jest stałe miejsce parkingowe. Mieliśmy również apartament na górze, w tym gwiaździste niebo i czekamy na następny raz. Sieglinde i Rupert

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z niemcy - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
Dzięki!

Dziękuję za miłe słowa. Zawsze jesteś mile widziany! :) Zlata i Goran

Šempeter , Słowenia
Dobry (3/5) Pobyt w A2+2, Lipiec 2023
Do przyjęcia

Spędziliśmy miłe wakacje w Njivice. Dobrze czuliśmy się u ge.Zlaty, choć na początku myśleliśmy, że mieszkanie jest za małe i za ciasne. W jakiś sposób przyzwyczailiśmy się do tego z biegiem dni. Do wszystkiego człowiek się przyzwyczaja. Ale dostaliśmy przeczucie od p. Zlate, że w końcu nie mogła się doczekać, żeby się nas pozbyć, bo nie wyszliśmy tak czyści, jak być może oczekiwała. Najwyraźniej nie byliśmy rodziną według jej standardów. Cóż, takie odnieśliśmy wrażenie. Może się mylimy. Łp, wszystko dobrze.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku,
Ocena jest przetłumaczona z słoweński - Pokaż oryginał
Ranis, Niemcy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4+2, Marzec 2023
Zawsze moja przyjemność

Jesteśmy/byliśmy już trzeci raz w Zlata. Jest życzliwą kobietą. Zaskakuje nas ciastami i innymi smakołykami. Mieszkanie jest komfortowo urządzone, zawsze czyste, nie pozostawia nic do życzenia. Zlata jest zawsze dostępna z radą i działaniami w przypadku pojawienia się pytań. W zeszłym roku (2022) musieliśmy wyjechać wcześniej z powodu nagłego wypadku. To też nie był problem, a nawet odzyskaliśmy część ceny podróży. To było naprawdę świetne. Kontakt z Goranem jest zawsze bardzo przyjazny i niezawodny. Bardzo lubimy Zlatę i jej rodzinę.

Polecam : Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi,
Ocena jest przetłumaczona z niemcy - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
Dzięki!

Droga Sindy, dziękuję bardzo. Ty i Twoja rodzina jesteście niesamowici i zawsze cieszymy się, że możemy Was gościć. 😀

Pokaż wszystkie recenzje
Goran Biškup Reklamodawca od 2016
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Więcej informacji na temat właściciela

Drodzy Goście, zapraszamy do naszego mieszkania :) Nazywam się Goran, z zawodu absolwent. Ing. Elektrotechnika i pracował jako kierownik działu IT. Jestem żonaty i ma jedno dziecko, córka Ela. Moja rodzina wynajmuje mieszkania od wielu lat i staramy się spełnić Państwa życzenia i zapewnić Państwu doskonały wypoczynek :)

Apartamenty Zlata był oglądany 131621 razy od 19.08.2016.