Apartamenty MileMurter - Chorwackie wyspy

Ocen gości oparty na 2 opiniach
Bardzo dobry 4/5
Szczegółowy opis

Apartamenty MILE znajdują się na parterze w sumie 5 mieszkań, a każdy apartament posiada osobne wejście i oddzielny taras. MIESZKANIE 1 składa się z kuchni i salonu, sypialni, łazienki oraz tarasu o powierzchni 25 m2. Mieszkanie jest klimatyzowane iw pełni wyposażone. APARTAMENT 2 to apartament typu studio, w pełni wyposażony, klimatyzowany, z tarasem 10 m2. Możliwość korzystania z grilla. Bezpłatny własny parking przed domem. Bliskość plaży Slanica i centrum, przyjemna atmosfera i nasza gościnność, dbałość o szczegóły i wysoki poziom higieny to powody, dla których nasi stali goście wracają do nas co roku. Dom znajduje się 7 minut spacerem od plaży Slanica, 3 minuty spacerem od plaży Luka, sklepów i aptek oraz 7 minut spacerem od centrum Murter. Murter jest znany z wielu plaż, takich jak Slanica, Čigrađa, Podvrrške, Podraduč, Kosirina i ukrytych zatoczek.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Zameldowanie - 14:00 Wymeldowanie - 10:00 Wysokość zaliczki wynosi 30% całkowitej kwoty.
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Typ plaży
Piaszczysta, Żwirowa, Kamienista,
Dodatkowa oferta
Murter to wyspa połączona z lądem mostem, oddalona od Zagrzebia o zaledwie 3 godziny jazdy samochodem. Na Murterze można cieszyć się pięknymi plażami i ofertą gastronomiczną najlepszych restauracji, dla łatwiejszego poruszania się po wyspie można wypożyczyć skuter lub rower i zwiedzić całą wyspę, można też wypożyczyć łódkę i zwiedzić okoliczne wyspy. Polecamy wizytę w Parku Narodowym Kornati (z Murtera płynie statkiem wycieczkowym - wycieczka całodniowa) i Parku Narodowym Krka.
Widok mapy
Zagreb, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2, Lipiec 2020
Wspaniałe wakacje

Ładnie urządzone i zadbane mieszkanie z pięknym tarasem na którym było przyjemnie wypić poranną kawę. Zaparkowaliśmy tuż obok mieszkania, a gospodyni dała nam do korzystania z grilla, który jest tuż obok mieszkania. Murter ma piękne plaże, dobre promenady i świetne restauracje (np. Fabro, Pizzeria Barbara). Mieszkanie jest solidnie wyposażone, a łóżko i materace są fabrycznie nowe i bardzo wygodne do spania. Chwała gospodyni, jest bardzo miła i troskliwa i nie nachalna. Mała rada jak ulepszyć usługę: usuń telewizor z oferty, bo tylko ci przeszkadza.

Polecam : Aktywne wakacje, Rodziny z dziećmi, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Skrad, Chorwacja
Tak tak (2/5) Pobyt w A2, Lipiec 2020
Negatywne doświadczenie

Najpierw jest napisane, że jest wifi, nie mieliśmy pełnych 9 dni, telewizor w ogóle nie miał sygnału. Mamy zdjęcia, które to potwierdzają. Wieczorem nie mieliśmy od nich spokoju aż do pierwszej w nocy. Przyszliśmy odpocząć i nie męczyć się. W mieszkaniu natrafiliśmy też na pajęczynę. Cena noclegu na jeden dzień to 50 €, nie zasługuje na taką kwotę, ale zapłaciliśmy tyle, ile było wymagane. Otrzymałem fakturę tylko za zaliczkę. Nie dostaliśmy pozostałej części rachunku. Na wszystko, co napisałem, mam dowód na zdjęciach.

Polecam :
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
Reakcja wynajmującego na komentarz Almy Zustović

Drogi, przykro nam, że miałeś negatywne doświadczenia w naszym mieszkaniu. Już pierwszego dnia po przyjeździe zorientowaliśmy się, z jakim profilem gościa mamy do czynienia, zaproponowaliśmy nawet, żebyśmy poszukali innego noclegu. Dom jest całkowicie pokryty sygnałem Wi-Fi, a do telewizora podłączasz się przez laptopa. W domu jest 5 mieszkań, więc możliwe, że ktoś brał bieżącą wodę, brał prysznic, ale nie uważamy tego za hałas. W naszym obiekcie nie ma hałasu. Goście przyjeżdżający do naszych apartamentów przyjeżdżają ze względu na możliwość przebywania na zewnętrznym tarasie, wysoki poziom higieny, bliskość plaż i centrum. Maltretowałeś nas, przeklinałeś nas przez 8 dni i poczuliśmy ulgę, kiedy odszedłeś. Po tym musieliśmy zatrudnić profesjonalną usługę czyszczenia sof. Za cenę 50 euro otrzymujesz w pełni wyposażony apartament z opłatą klimatyczną, darmowy parking, Wi - Fi, klimatyzację, piękny taras o powierzchni 25m2 i możliwość korzystania z grilla, uważamy za bardzo rozsądną cenę. Faktura została wysłana na Twój e-mail tak samo jak przy rezerwacji 2 miesiące temu Nie chcemy takiego profilu gościa w naszych apartamentach, ani nikomu nie polecamy Cię jako gościa.

Ivana Rameša
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Więcej informacji na temat właściciela

Komunikatywny, towarzyski, miłośnik dobrego jedzenia i wina. Nie mogę się doczekać aż cię zobaczę!