Apartamenty TelbanMarina - Split i okolice

cena od zł 562 za noc
Ups, wygląda na to, że to zakwaterowanie jest obecnie niedostępne. Nie wpadaj w panikę, przygotowaliśmy dla Ciebie wspaniałą ofertę podobnego zakwaterowania w miejscowości Marina, w regionie Split i okolice !
Szczegółowy opis

Nasza rodzina od 15 lat wynajmuje apartamenty w Marini koło Trogiru, a po tym czasie zrealizowaliśmy tysiące noclegów. Każdy z apartamentów zawiera sypialnię i kuchnię, balkon, bezprzewodowy internet, klimatyzację, TV, SAT, strzeżone miejsce parkingowe .... Dom posiada również duży taras i grill na świeżym powietrzu. Apartamenty znajdują się 6min spacerem do plaży i 3min do centrum. Staramy się, aby nasz pobyt był przyjemniejszy w naszych apartamentach.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Przy rezerwacji wymagana jest kaucja w wysokości 25% ceny całkowitej
Opłata nie wliczone w cenę.
Odległości
Typ plaży
Żwirowa,
Dodatkowa oferta
Oferujemy także powitalnego drinka dla wszystkich naszych gości, a także możliwość rezerwacji z niepełnym wyżywieniem. Dla wszystkich, którzy chcą spędzić prawdziwe wakacje w małym dalmackim miejscu, a jednocześnie w pobliżu Trogiru, oddalonego o zaledwie 12 km, Marina i nasze apartamenty są idealnym wyborem.
Widok mapy
Interesujące miejsca w pobliżu Apartamenty Telban
Opinie gości
Fantastyczny! 5/5
Ocen gości oparty na 8 opiniach
Brugge, Belgia
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Telban, Lipiec 2019
Bardzo dobry pobyt

Mieliśmy bardzo dobry pobyt. Mieszkanie jest funkcjonalne i bardzo czyste. Idealny taras z widokiem na morze Prywatny parking jest wielkim atutem. Na 150 m mała kawiarnia / restauracja zawsze widok na morze. Nad morzem ciężko spacerować, a wieczorem jest fajnie, kiedy jest fajnie. Chorwacja to piękny kraj. Polecamy.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Turystyczny bez samochodu, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z francuski - Pokaż oryginał
Rennes , Francja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Telban, Lipiec 2019
Ładne wakacje w apartamencie Telban

Mój chłopak i ja byliśmy gośćmi w apartamencie Telban w tym roku. Świetnie się tam bawiliśmy, apartament miał wszystko, czego potrzebowaliśmy (balkon, TV, SAT, klimatyzacja wliczona w cenę). Supermarket znajduje się w domu, na rynku, poczta i apteka znajdują się około 2 min od centrum, a centrum miejsca jest ok. 5 minut. Było miło i czysto, a właściciel był dla nas bardzo miły (zrobiła ciasto i dała nam duży talerz, który był świetny). Na pewno wrócę w przyszłym roku!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
Budapest , Węgry
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Telban, Lipiec 2018
Super wakacje

Po pierwsze: dziękuję! Czterech z nas było na wakacjach w Marina i najlepszym wyborem do wyboru mieszkania Telban! Pokój był dokładnie taki jak na zdjęciu, bardzo czysty, wygodny, dobrze wyposażony. W pokoju znajduje się mała kuchnia, duży pokój z ogromnymi łóżkami, łazienka i balkon. Na balkonie są krzesła, stół i cudowny widok na przystań w Marina. Apartamenty są klimatyzowane. Przed domem znajduje się parking, a pod apartamentem jest dobrze wyposażony supermarket. Okolica jest cicha i przyjemna, samo miasto jest prawdziwym klejnotem plaży! Do plaży jest 10-15 minut, w mieście jest wiele przyjemnych barów, restauracji i lodziarni. W pobliżu znajduje się wiele pięknych miast i ciekawych miejsc: Trogir, Split, Sibenik ... Na koniec zostawiłem wszystko, co najlepsze: nasz gospodarz Slavica, który zrobił wszystko, abyśmy czuli się dobrze. Drogi, serdeczny, pomocny! Poleciłbym Telban każdemu mieszkaniu!

Ocena jest przetłumaczona z węgierski - Pokaż oryginał
Pokaż wszystkie recenzje
Slavica Telban
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Więcej informacji na temat właściciela

Nasza rodzina ma 15 lat doświadczenia w wynajmie apartamentów w Marina w pobliżu Trogiru, a my w tym czasie za osiągnięcia kilka tysięcy noce. Dla wszystkich, którzy chcą wakacje w małym miasteczku w Dalmacji, a jednocześnie w pobliżu Trogiru, który jest tylko 12 km, Marina i nasze apartamenty są idealnym wyborem. Każdy apartament posiada balkon, bezprzewodowy internet, klimatyzacja, TV .... W domu znajduje się przestronny taras i urządzić grilla i miejsca parkingowe. Otwartość, gościnność, życzliwość i uprzejmość to główne cechy, które upiększają i obsługiwane przez fakt, że mamy więcej rodzin, którzy są na wakacjach znów chcą spędzić w naszych apartamentach i wracamy co roku.

Apartamenty Telban był oglądany 32810 razy od 06.04.2010.