Apartamenty Villa ElizabetKrk Malinska - Chorwackie wyspy

cena od zł 933 za noc
Szczegółowy opis

Villa Elizabeth są nowoczesne iw pełni wyposażone i znajduje się 100 m od morza. Każdy apartament posiada widok na całe Kvarner. Znajdujemy się w cichej okolicy w miejscowości Malinska, z dala od centrum 15 minut spacerem od morza. Sklep znajduje się w odległości 5 minut. Tarasy są pokryte i wyposażone. Grill znajduje się w ogrodzie pod pergolą z kiwi i gotowy dla każdego gościa. Przyjdź i zobacz piękno wyspy, która jest przedmiotem zainteresowania, a dla miłośników rowerowych i nurków. Nasz apartament rzeki na ulicach Rijeki jest 400m od plaży i 150 sklepów z restauracji 70m. Apartament Irisz w Thermal na Węgrzech. 400m od Thermalbad i parku rozrywki. Otwarte przez cały rok.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
W przypadku rezerwacji kaucję w wysokości 100 euro, podczas gdy reszta zapłacić gotówką na miejscu. Z potwierdzeniem wyślemy Ci wszystkie informacje potrzebne do zapłaty za rezerwację. Płatność należy uregulować w ciągu 2 dni. Oplata za dzień i osobę, rejestracja gości, a także podatku od ceny mieszkania, a także klimatyzacją i dostępem do Internetu. Dla okresu grzewczego dziennie 5 €. Czas przyjazdu od 14 godzin i czas odjazdu od 7-9 godzin. W przypadku rezerwacji mniej niż 4 noce odjęte od 25 € do czyszczenia.
Opłata jest wliczone w cenę.
Dokument potwierdzający rezerwację przy rezerwacji
Odległości
Typ plaży
Żwirowa, Betonowa, Kamienista,
Dodatkowa oferta
Każdy gość, jeśli to konieczne, są do Państwa dyspozycji, a wybór wycieczek, restauracji, wycieczki statkiem i zwiedzanie ciekawych miejsc na wyspie Krk i środowiska.
Widok mapy
Gliwice, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Studio, Wrzesień 2022
Pobyt w lipcu i wrześniu 2022r Studio

Jeździmy do Chorwacji już kilka lat w lipcu i we wrześniu. Staramy się zwiedzać różne rejony tego pięknego kraju. W tym roku po pobycie w lipcu w Villi Elizabeth nie mogliśmy się nacieszyć pobytem i postanowiliśmy wrócić także we wrześniu. Villa jest przepiękna, położona 100 m od plaży. Z tarasu oleandry, palmy i widok na morze. Apartament,,Studio,, czyściutki, wyposażony we wszystko co potrzeba z małym aneksem kuchennym. Gospodarze życzliwi, pomocni, dyskretni i kulturalni. Aż szkoda było wyjeżdżać, ale wrócimy napewno !!! I polecamy z całego serca. Jeszcze raz dziekujemy za odpoczynek w tak komfortowych warunkach

Polecam : Nocne życie, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,
Mannheim, Niemcy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Sierpień 2022
Polecamy

Spędziliśmy tu bardzo miłe wakacje (2 osoby dorosłe i dziecko / 5 lat). Dom jest piękny i znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od plaży. Mieszkanie jest przestronne i mieliśmy dużo miejsca i niesamowity widok na morze. W mieszkaniu mieliśmy wszystko, co potrzebne: naczynia zgodne z opisem, ekspres do kawy, toster, czajnik, suszarkę do włosów itp. Nie potrzebowaliśmy wszystkiego (mikrofalówka, piekarnik)... Było bardzo czysto! (To dla nas zawsze ważne.) Zaproponowano nam zmianę ręczników. Vesna i Dejan są świetnymi gospodarzami! Dyskretna, otwarta, serdeczna, zawsze pomocna i bardzo uważna. Dziękuję! Puno hvala za sve! Chętnie wrócimy.

Polecam : Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z niemcy - Pokaż oryginał
Hamburg, Niemcy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Wrzesień 2021
Polecamy

Zostaliśmy przywitani przez miłych i miłych gospodarzy, Vesnę i Dejana. Apartament, który zarezerwowaliśmy, jest tym, którego szukaliśmy. Bardzo schludnie i starannie umeblowane. W kuchni jest wszystko, czego potrzebujesz, a nawet więcej. Podwójne łóżko jest wygodne i duże. Aby cieszyć się poranną kawą, oddychając świeżym morskim powietrzem z widokiem na szerokie, błękitne morze, to zasługa małego i ładnie urządzonego tarasu tego apartamentu, który przywieźliśmy jako romantyczne wspomnienie. Oprócz powyższego, bliskość plaży, centrum miasta i restauracji sprawia, że ta willa jest na każdą rekomendację. Vesna, właścicielka Villi Elizabeth, która zawsze była dla nas bezinteresownie dostępna dla wszelkiej pomocy lub informacji, jest z pewnością bardzo odpowiedzialna za przyniesienie nam samych pozytywnych wrażeń z tych letnich wakacji. Jeszcze raz dziękuję za gościnę.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Turystyczny bez samochodu, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Pokaż wszystkie recenzje
Vesna i Dejan Mladenovic Reklamodawca od 2013
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy, Francuski, Węgierski,
Więcej informacji na temat właściciela

Rodzina, która wynajmuje od 2013 Jesteśmy dostępne dla gości od 01.03 do 31.10. Rodziny z dziećmi, rowerzystów, turystów i wszystkich tych, którzy szukają spokoju i komfortu w stabilnych środowiskach Zapraszamy.

Apartamenty Villa Elizabet był oglądany 110001 razy od 16.10.2013.