Willa Sentio MarePirovac - Sibenik

cena od zł 1.117 za noc
Szczegółowy opis

Nasza Villa Sentio Mare (Apartamenty Livaić Željko) zawiera niedawno odnowione apartamenty typu studio z jacuzzi oraz apartamenty z basenem. Znajdujemy się tuż przy głównej plaży Lolić, oddalonej o niecałe 100 m. Plaża jest kamienista, oznaczona Błękitną Flagą za czystość morza, idealna dla rodzin z dziećmi.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Płatność całości w pierwszym dniu przyjazdu. Obowiązkowa zaliczka. Wyjazd o 08:00, przyjazd o 14:00. Zniżka przy rezerwacji na 15 dni. Korzystanie z basenu do godziny 21:00. Korzystanie z jacuzzi do godziny 21:00. Z jacuzzi korzystają apartamenty typu studio o numerach 42116 i 42117.
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Typ plaży
Piaszczysta, Żwirowa,
Dodatkowa oferta
Apartamenty typu studio 42116 i 42117 korzystają z jacuzzi-wanny z hydromasażem przy basenie. Pozostałe apartamenty korzystają z basenu.
Widok mapy
Chorzów, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Studio+1, Wrzesień 2023
Aneta, Oliwia i Dawid

Apartemen Zelijki znaleźliśmy przez interent. Od początku był bardzo dobry kontakt i wyczerpujące odpowiedzi na nasze pytania. Podczas jazdu rozchorowało nam się dziecko, już w trakcie drogi mieliśmy namiary na klinikę pediatryczną, którą Zelijka nam wysłała. Po przyjeździe na miejsce i krótkiej rozmowie z właścicielką już wiedzieliśmy, że to był dobry wybór. Bardzo miła, uśmiechnięta i sympatyczna, bardzo dobrze rozmawia po angielsku, dzięki czemu spędzieliliśmy dużo czasu na ciekawych rozmowach Apartament czysty, zadbany, miał wszystko co potrzeba. Basen dziennie czyszczony, woda czysta, w ogrodzie winogrona i figi do jedzenia. Bardzo blisko plaży i do centrum. Cisza, spokój, idealne miejsce na odpoczynek. Mamy nadzieję, że uda nam się tam wrócić !! Dziękujemy za najlepsze wakacje Aneta, Oliwia i Dawid

Polecam : Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Piastów, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Lipiec 2021
Super obiekt, Super lokalizacja i Super Gospodarze!!!

Byliśmy większą grupą w kilku apartamentach. Każdy apartament czysty, schludny i zadbany. Genialna baza wypadowa w każdą stronę. Bardzo bliski do plaży, sklepów i restauracji, które są w centrum. Basen i jacuzzi bardzo zadbane, codziennie czyszczone. Super miejsce z dala od zgiełku. Jeśli lubicie spokojne miejsca to to jest cos dla Was. Z czystym Sumieniem polecam i gorąco pozdrawiam Gospodarzy!!!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Turystyczny bez samochodu, Miejsca,
slovenska bistrica, Słowenia
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Willa Sentio Mare, Sierpień 2018
powitanie

Zatrzymaliśmy się na tydzień i możemy powiedzieć, że mieszkanie było bardzo miłe i czuliśmy się jak w domu. Wszyscy z rodziny Livalić są bardzo przyjaźni i gościnni, a plaża Lolić jest doskonała. Zdobyliśmy nowe przyjaźnie z rodziną Livalić. W Livalić House znajduje się również basen, który jest zawsze czysty i schludny. widzimy drugie lato.

Polecam : Aktywne wakacje, Nocne życie, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Turystyczny bez samochodu, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Pokaż wszystkie recenzje
Željko Livaić Reklamodawca od 2015
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Włoski,
Więcej informacji na temat właściciela

Witamy w Villa Sento el Mar. Nasza rodzina wynajmuje apartamenty od wielu lat. Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni z naszych usług, że dobrze odpoczną Państwo przy szumie morza i lampce dobrego czerwonego wina. Mamy nadzieję na Państwa szybką wizytę. Rodzina Livaić Villa Sento dal' Mare

Willa Sentio Mare był oglądany 102463 razy od 21.06.2015.