Apartamenty ArtCrikvenica - Kvarner

cena od zł 0 za noc
Ups, wygląda na to, że to zakwaterowanie jest obecnie niedostępne. Nie wpadaj w panikę, przygotowaliśmy dla Ciebie wspaniałą ofertę podobnego zakwaterowania w miejscowości Crikvenica, w regionie Kvarner!
Szczegółowy opis

ART Apartamenty położone są w miejscowości Klanfari, ciche i piękne część Dramalj. Od kilku minut jazdy od hotelu jest Maribor, centrum Riwiery. Dom otoczony jest śródziemnomorską roślinnością i widokiem na morze, więc każdy miłośnik natury i morza, oferuje wyjątkowo przyjemny pobyt. Dla tych, którzy chcą spędzić wakacje w spokojnej, odprężającej atmosferze, którzy kochają przyrodę, czyste morze, pobyt w apartamentach Art chętnie stycznia. Żwirowa Kacjak znajduje się 800m od domu i jest idealnym miejscem na pobyt z dziećmi. W bliskiej odległości, a jednocześnie z dala od wzroku i plaży nudystów. Zielona promenada, restauracje, liczne obiekty sportowe i imprezy kulturalne uczyni Państwa pobyt niezapomnianym. Promenada Prekarasna czystą wodą, aż Crikvenica przyniesie Ci poczucie śródziemnomorskiej urodzie.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Potwierdzenie rezerwacji płaci przybycie żyroskop račun.Vrijeme o 12, a nawet do 10 godzin.
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Ocen gości oparty na 6 opiniach
Mola di Bari, Włochy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Art, Sierpień 2014
Ładne miejsce, ładne apartamenty, mili ludzie ... Wszystko IDEALNY! :-)

Spędziliśmy nasze wakacje w tym mieszkaniu kilka tygodni temu, a my szybko odkrył, że Suzana, z pomocą męża, była doskonałą gospodynią! Mieszkanie jest bardzo czyste, ładnie urządzone, bardzo wygodne i absolutnie cokolwiek chcesz lub może służyć. Widok był fantastyczny w Zatoce Crikvenica i dostępny jest parking przy drzwiach. Miejsce jest ciche, ale w 5 minut. Napęd będzie Ci centrum miasta i plaż. Naprawdę, nie można pomylić z Suzana! Czy uważasz, że w dniu naszego przyjazdu, przyjechaliśmy bardzo późno w nocy, ale Suzana czekał na nas i nawet pomógł nam zamówienie pizzy noc w miejscu, w kraju, i my także mieliśmy labirra darmo dla tej nocy! ;) Dzięki jeszcze raz, naprawdę! Jeśli zdecydujemy się na powrót do obszaru, w przyszłości, będzie to z pewnością ponownie Suzana! Witaj Suzana!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z włoski - Pokaż oryginał
Mola di Bari, Włochy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Apartamenty Art, Sierpień 2014
Wspaniałe apartamenty, wspaniali ludzie, ALL PERFECT !!!

Spędziliśmy nasze wakacje w tym mieszkaniu kilka tygodni temu, a my szybko dowiedzieć się, że Suzana, z pomocą męża jest doskonałym gospodarzem, rzeczywiście! Mieszkanie było bardzo czyste, ładnie urządzone, bardzo wygodne i kompletne z absolutnie każdego towaru może pragnienie. Widok był wspaniały na Crikvenica i parking był dostępny w prawo w granic drzwi. Lokalizacja jest cicha, ale w ciągu 5 minut. jazdy od centrum miasta. Naprawdę, nie można pomylić z Suzana! Idź rysunek, dzień naszego przyjazdu tam dotarliśmy bardzo późno w nocy, ale mimo Suzana czekał na nas i pomógł nam zamówić kilka pizze w czasie nocy z miejsca w mieście ... dostaliśmy również darmowe piwo za które noc! ;) Dzięki jeszcze raz, naprawdę! Jeśli zdecydujemy się ponownie odwiedzić to miejsce w przyszłości, będzie to na pewno w miejscu innego Suzana za! Ciao Suzana!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,

Suzana Kljuš Reklamodawca od 2013
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy, Włoski, Rosyjski,
Apartamenty Art był oglądany 26852 razy od 11.04.2013.