Apartamenty ZoraČiovo Okrug Gornji - Chorwackie wyspy

Ocen gości oparty na 3 opiniach
Bardzo dobry 4/5
Szczegółowy opis

Komfortowo urządzone apartamenty Zora znajdują się na słonecznej południowej stronie półwyspu Čiovo, w cichej zatoce Movarštica, z lokalizacją apartamentów, w których cały archipelag jest w zasięgu ręki. Z tarasów wszystkich apartamentów można podziwiać widok na archipelag Trogir, wyspy Šolta, Drvenik... Trogir jest dobrze połączony ze wszystkimi głównymi chorwackimi i europejskimi miastami drogą powietrzną, lądową lub morską. Lotnisko w Splicie znajduje się zaledwie 6 km, miasto Split 33 km, a my jesteśmy 4 km od centrum Trogiru i tylko 250 m od morza, co jest kolejnym dowodem naszej dostępności i idealnej lokalizacji. Jeśli jesteś zainteresowany spędzeniem wakacji w spokojnym miejscu, takim jak Okrug Gornji i ciesz się czystym morzem, jeśli lubisz przyrodę, która była kiedyś, ciesz się kuchnią dalmatyńską, jeśli lubisz sport i rekreację, Apartamenty Zora są odpowiedzią na wszystko to. !. Rodzina Jelaska życzy miłego pobytu.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Opłata klimatyczna jest wliczona w cenę. Ceny wyrażone są w € za tygodniowy wynajem mieszkania, który obejmuje korzystanie z: apartamentu wraz z całym wyposażeniem, a także wodą, prądem, gazem, klimatyzacją. Rezerwacja apartamentu zostanie dokonana dopiero po wpłaceniu na konto zaliczki w wysokości 25% całkowitej ceny wynajmu apartamentu!
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Polgárdi , Węgry
Katastrofa (1/5) Pobyt w A5, Sierpień 2022
Rozczarowanie

Zatrzymaliśmy się tutaj przez ostatnie 2 lata! Byliśmy z 2 dzieci, babcią i mężem. Samo mieszkanie jest naprawdę wspaniałe. Jednak w obu przypadkach mieliśmy problem z Mamą Zorą! W pierwszym roku chciał wezwać na nas policję. Pewnego wieczoru graliśmy w remika z naszymi córkami na zewnętrznym tarasie. Rozmawialiśmy i śmialiśmy się, ale skoro jego mieszkanie jest pod naszym tarasem, to chyba zakłócili mu odpoczynek. Dlatego podeszliśmy, a on przemówił do nas niewyraźnym tonem. Nie było picia ani imprezowania! po prostu śmialiśmy się głośniej niż powinniśmy, a on powiedział „silencio” po 22:00! To było bardzo nieprzyjemne, nie odważyliśmy się nawet usiąść na tarasie. Ale ponieważ mieszkanie było w świetnej lokalizacji i nie mieliśmy problemów z samym mieszkaniem, a kochamy wyspę, wróciliśmy w następnym roku! Zaszło między nami nieporozumienie co do terminu wyprowadzki! Mój angielski nie jest zbyt dobry, byłem sam w mieszkaniu, kiedy zapytałem, kiedy wyjeżdżamy następnego dnia. Miałem na myśli, że zdążymy wyjechać o 10, ale jak się później okazało, dostałem informację! W dniu wyjazdu zapukał 10 minut przed 9, aby przejąć mieszkanie. Byliśmy już spakowani, ale ponieważ jedziemy daleko z dwójką dzieci, chcieliśmy zjeść śniadanie przed wyjazdem! Muszę dodać, że myślałem, że musimy wyjechać o 10! Kiedy się z nim skonfrontowałem, źle zrozumiałem. Przeprosiłem... ale zaczął krzyczeć, żebyśmy się natychmiast spakowali, bo sprzątaczka przychodzi punktualnie! Zaczął przeglądać nasze rzeczy, wyrzucając je na taras. Krzyczał i zachowywał się niegrzecznie! ! Byliśmy tu przez 2 tygodnie za każdym razem! Myślę, że ten problem/nieporozumienie nie powinien był zostać rozwiązany w ten sposób! Można to było przedyskutować jak rozsądni dorośli!! Dałby nam 15 minut i spokojnie i spokojnie moglibyśmy się rozpakować, bo nasze walizki były już spakowane! Dlatego wspominam to święto z bardzo gorzkim posmakiem w ustach! Podsumowując, nie mogę z tego powodu polecić zakwaterowania! Witaj Norbi

Polecam :
Ocena jest przetłumaczona z węgierski - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
rozczarowanie?!

Drogi Norbercie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, nasza odpowiedź jest następująca: kiedy dokonałeś rezerwacji, otrzymałeś potwierdzenie rezerwacji - wiążący dokument potwierdzający, że zgadzasz się z naszymi warunkami. Godziny przyjazdu i wyjazdu są wyraźnie wskazane w potwierdzeniu, powodem tego jest to, że zakwaterowanie można posprzątać i przygotować na czas dla następnego klienta, który może przyjść od 14:00, jeśli potrzebujesz późnego wymeldowania, powinieneś poprosić o późne zameldowanie - ale ta usługa jest dodatkowa i dodatkowo płatna. W potwierdzeniu rezerwacji podany jest również czas ciszy nocnej. Mamy kilka apartamentów w naszym zakwaterowaniu i wszyscy goście mają takie samo prawo do korzystania z wakacji. Byłeś głośny i przeszkadzałeś innym gościom, którzy narzekali na twoje zachowanie. Tylko w dobrej wierze rada dla ciebie, na przyszłe wakacje - w noc przed wyjazdem nie śpij całą noc, abyś mógł obudzić się na czas i zorganizować śniadanie na czas, abyś mógł mieć czas na wymeldowanie się na czas i szanować innych w zakwaterowaniu. Serdeczne pozdrowienia

Göttingen, Niemcy
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Wrzesień 2021
Niezwykły

Byliśmy 11 cudownych dni w domu 1 na parterze. Niezapomniany czas. Obudź się rano i spójrz wprost na morze... rozmarzone. Wszystko tutaj było nieopisanie czyste, a właściciele, zwłaszcza Zora, byli po prostu super mili. Zawsze dążymy do poprawy, aby sprostać różnym wymaganiom. Mieliśmy ogromny taras z miejscami do siedzenia i leżakami oraz naprawdę bezpośredni widok na morze, chociaż mieszkanie znajduje się na parterze. Mają też własny garaż, co jest naprawdę dużym plusem. Parking na półwyspie jest bardzo ograniczony, więc również ze względu na słońce, kolejne kciuki w górę. Zdecydowanie zaleca się grill obok. Zdecydowanie możemy polecić ten nocleg !!! Wielkie podziękowania dla was wszystkich, daliście nam wspaniałe wakacje. Specjalne podziękowania dla Zory z wielkim uściskiem i pozdrowieniami od Franka i Coriny

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z niemcy - Pokaż oryginał
Rzeszów, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A4, Lipiec 2020
Super!

Świetne miejsce dla rodziny i nie tylko, bardzo komfortowy i duży apartament z Fantastycznym Widokiem, tuż obok niewielka knajpka z dobrym jedzeniem a całkiem niedaleko kameralna i niezatłoczona plaża. Bardzo dobre miejsce do wypoczynku jak i do zwiedzania całej wyspy i okolicznych atrakcji (Trogir, Split, Solin, Sibenik). Bardzo miła i pomocna właścicielka - Polecam

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Miejsca,
Właściciel odpowiedź
Dziękuję Ci !

Drodzy zebrani, Jeszcze raz dziękujemy za pobyt u nas, cieszymy się, że przywieziesz do domu niezapomniane chwile z wakacji z nami! Pozdrowienia od rodziny Jelaska

Mladen i Petra Jelaska
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Włoski,
Więcej informacji na temat właściciela

Jesteśmy Mladen, Suncica Piotr i Laura - młoda rodzina działa przyjazną wynajem w Okrug Gornji. Naszym zamiarem jest doprowadzenie piękno wyspie Brac do Ciebie i daje niezapomniane chwile z wakacji w Chorwacji apartamenty Zora ... do usług!

Apartamenty Zora był oglądany 59793 razy od 08.11.2014.