Willa Vinkovi DvoriPisak - Split i okolice

cena od zł 2.606 za noc
Szczegółowy opis

Dom Vinkovi Dvori znajduje się w małym i spokojnym miejscu Pisak na wybrzeżu Dalmacji, pomiędzy Omis i Makarską, zaledwie 40 km od Splitu. Vinkovi Dvori może pomieścić do 8 osób i składa się z dwóch przestronnych pięter, każdy z dużym tarasem na cały dzień pobytu, nowocześnie wyposażonej kuchni i salonu, łazienki z prysznicem z hydromasażem, dwóch wygodnych i przestronnych pokoi, klimatyzacji, sieci WIFI, telewizora LED i SAT antena, bezpieczna ... Mieszkanie na parterze ma przestronny i umeblowany taras z grillem, natomiast mieszkanie na pierwszym piętrze ma przestronny i umeblowany taras z pięknym widokiem na morze i wyspę Brac. Kilka pięknych plaż tuż pod domem Vinkovi Dvori, około 200 schodów, jest znanych ze swojego krystalicznie czystego i czystego morza, a leżenie na jego kamykach i kamykach daje każdemu z gości idealną okazję do całodziennego kąpieli, relaksu i cieszenia się słońcem i morzem przez długi czas urlop.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Ceny dotyczą 8 osób: Przyjazd: sobota od 15:00 Wyjazd: od soboty do 09:00 Warunki płatności: - 30% z góry po potwierdzeniu rezerwacji - 70% po przyjeździe Warunki anulowania i zwrotu pieniędzy: - w przypadku rezygnacji 120 dni przed datą rezerwacji zwrócimy 100% - W przypadku anulowania rezerwacji 60 - 119 dni przed rezerwacją zwrócimy 50% - W przypadku anulowania rezerwacji na 59 lub mniej dni przed dokonaniem rezerwacji, nie zwrócimy kosztów - w przypadku anulowania niewykorzystane wypłacone środki mogą zostać wykorzystane w następnym roku
Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
Osiek, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A8, Sierpień 2022
Rewelacyjny pobyt

No cóż nic dodać, nic ująć wszystko zgodne z ofertą. Dom urządzony na bogato. Polecam Vinkovi Dvori. Byliśmy już któryś raz z kolei w Chorwacji, ale teraz wiemy że lepszego apartamentu nie mogliśmy mieć. Dom przestronny, czysty i dobrze wyposażony (było po prostu wszystko (czego dusza zapragnie) dla każdego komplet ręczników, pralka, zmywarka, expres do kawy, mikrofalówka, żelazko, suszarka do włosów, kostkarka do lodu, grill, klimatyzacja w każdym pomieszczeniu, zastawa stołowa i kuchnia dobrze wyposażona), idealny dla naszej 8 osobowej ekipy. Dom w cichej okolicy z mały ogrodem, w którym rosną figi oraz i zioła (dużo zieleni). Otrzymaliśmy więcej niż się spodziewaliśmy.... Gospodyni bardzo miła i dyskretna. Vlasta przywitała nas zimnymi napojami i koszem regionalnym z owocami, chlebem, szynką , serem oraz pieczywem, co po 14 h podróży w aucie rozpieściło nasze podniebienia. Większość czasu spędzaliśmy na pobliskiej pięknej i klimatycznej niedużej plaży (dojście zgodnie z opisem tak jak dla nas tylko w pierwszy dzień wydawało się nam się uciążliwe - ale było to zmęczenie po podróży, każdy następne wyjście pokonywaliśmy na podziwianiu terenu) oraz na zwiedzaniu tarasu widokowego Biokowo, Splitu, Omiś czy Dubrownika. A wieczory na cudownym zadaszonym przestronnym tarasie, gdzie jedliśmy, grillowaliśmy i miło spędzaliśmy czas przy lampce pysznego wina, które dostarczyła nam Vlasta. Nie wspomnę jeszcze o tańcach na tarasie. Popołudnia mijały na kąpieli w jakuzzy. Vlasta dziękujemy za czas i atmosferę w Vinkovi Dvori - zawsze byłaś gotowa nam pomóc a na wszelkie pytania odpisywałaś błyskawicznie. Vlasta na pewno wrócimy na kolejne wakacje!!! Dziękujemy Ci bardzo.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Budapest, Węgry
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A8, Lipiec 2022
Świetne miejsce na pobyt na tydzień?

Mieszkanie było idealne! Świetne dla dwóch rodzin z dziećmi. W lodówce mieliśmy prezenty powitalne i wszystko było dobrze przygotowane do grillowania w ogrodzie. Wspaniały widok na morze, ogromny taras. Dwie ładne plaże w odległości 5 minut spacerem. Nasz gospodarz Vlasta był bardzo przyjazny. Zdecydowanie planujemy odwiedzić ponownie!

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
Radzymin, Polska
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A8, Czerwiec 2022
Najlepsze miejsce dla 4 par

Polecam Vinkovi Dvori. To były nasze 7 wakacje w Chorwacji. Przez przypadek trafiliśmy do Vinkowi Dvori, ale teraz wiem że lepszego apartamentu nie mogliśmy mieć. Dom przestronny, czysty i dobrze wyposażony (było po prostu wszystko: dla każdego komplet ręczników, pralka, zmywarka, expres do kawy, mikrofalówka, żelazko, suszarka do włosów, kostkarka do lodu, grill, klimatyzacja w każdym pomieszczeniu, zastawa stołowa i kuchnia dobrze wyposażona), idealny dla naszej 9 osobowej ekipy. Dom w cichej okolicy z mały ogrodem, w którym rosną figi, granaty, oliwki i zioła (dużo zieleni). Otrzymaliśmy więcej niż się spodziewaliśmy.... Gospodyni bardzo miła i dyskretna. Vlasta przywitała nas zimnymi napojami i koszem regionalnych wędlin, sera oraz pieczywa, co po 20 h podróży w aucie rozpieściło nasze podniebienia. Wszystko zgodnie z ofertą. Dodatkową atrakcją jest pokój bawialnia dla dzieci z mnóstwem zabawek i konsolą. Większość czasu spędzaliśmy na pobliskiej pięknej i klimatycznej niedużej plaży. A wieczory na cudownym zadaszonym przestronnym tarasie, gdzie jedliśmy, grillowaliśmy i miło spędzaliśmy czas przy lampce pysznego wina, które dostarczyła nam Vlasta. Poranna kawa smakowała najlepiej na balkonie - najlepszy widok na wchód słońca, morze i góry. Wieczory mijały na kąpieli w jakuzzy. Vlasta dziękujemy za czas i atmosferę w Vinkovi Dvori - zawsze byłaś gotowa nam pomóc a na wszelkie pytania odpisywałaś błyskawicznie. Vlasta jeśli ten świat nie zwariuje do reszty na pewno wrócimy na kolejne wakacje!!!

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Pokaż wszystkie recenzje
Vlasta Antunovic Reklamodawca od 2014
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Willa Vinkovi Dvori był oglądany 50753 razy od 14.05.2014.