Apartamenty BugenvilijaDugi Otok - Chorwackie wyspy

cena od zł 923 za noc
Szczegółowy opis

Dom z apartamentem i pokojami typu studio znajduje się w spokojnej części Brbinj. Najbliższa plaża znajduje się w odległości 100 m pieszo, a dla najlepszych plaż 5-15 minut (Brbisce Bay, Veli Zal i Sakarun Bay) konieczne jest posiadanie samochodu lub motocykla, dla którego parking znajduje się niedaleko obiektu. Apartament typu studio o powierzchni 25 m2 wyposażony jest w klimatyzowaną sypialnię z podwójnym łóżkiem, stołem i dwoma siedzeniami, łazienką, telewizją satelitarną i bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu (Internet). Kuchnia jest wyposażona we wszystkie niezbędne udogodnienia (lodówkę, płytę grzewczą (elektryczność), okap, czajnik i naczynia). Istnieją również tarasy z przodu i za apartamentem Studio. Pokój 1 (25 m2) (klimatyzowany jako apartament typu studio) jest klimatyzowany z podwójnym łóżkiem, rozkładaną sofą, łazienką, telewizją satelitarną i bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu (Internet). Kuchnia wyposażona jest we wszystkie niezbędne udogodnienia (lodówka, płyta grzejna (prąd), czajnik elektryczny i naczynia. Przy wejściu do pokoju znajduje się taras. Parking znajduje się niedaleko obiektu.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Opłata klimatyczna jest wliczona w cenę. W celu potwierdzenia rezerwacji wymagana jest przedpłata w wysokości około 30% całkowitej kwoty. Przyjazdy i odjazdy każdego dnia. Zameldowanie: od 14.00. Wymeldowanie: do 10. 00h.
Opłata jest wliczone w cenę.
Dokument potwierdzający rezerwację przy rezerwacji
Odległości
Zagreb, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Studio+1, Lipiec 2020
Szczególnie

Super studio, bardzo schludne i czyste, dobrze wyposażone. Piękne morze, piękne plaże. na Dugi Otok. Wspaniali gospodarze. Pan Miroslav zabrał nas na łódź rybacką. Złapaliśmy więcej arbunów i braci. Całkiem wyjątkowe i niezapomniane przeżycie Pani Milka opiekuńcza, kochana, zabawna, Każda rekomendacja. Wakacje, z których wróciliśmy pełni serca. Dziękuję Ci

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Właściciel odpowiedź
Dziękujemy za bycie naszymi gośćmi

Droga Jasna i Bruno, Cieszymy się, że wróciłeś do domu zadowolony i pełen serca. Dziękujemy za pobyt w naszym Bougainvillea. Przyjdź do nas ponownie. Pozdrowienia, Miroslav i Milka

Maribor , Słowenia
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Studio, Czerwiec 2020
Wyjątkowy !!

Między 26,6 a 5,7 spędziliśmy wakacje w Brbinj z panem Miroslavem i panią Milką, którzy są niezwykle mili, gościnni i życzliwi i zawsze gotowi do pomocy, nawet jeśli zabraknie ryżu lub kawy :). Mieszkanie było bardzo schludne, czyste, ma również klimatyzację, która bardzo szybko chłodzi pokój po przybyciu do domu, a tym samym pozwala szybko uciec przed ciepłem na zewnątrz. Okolice mieszkania znajdują się pod niezwykle starannymi rękami pani Milki i pana Miroslava, mnóstwo zieleni, mnóstwo drzew oliwnych, kwitnących kwiatów, kamiennych ogrodzeń i ogrodów krajobrazowych. Prawdziwa autentyczna chorwacka wioska bez nowoczesnej architektury, która często niszczy wygląd tego miejsca. Jest tu również bardzo mało turystów i jest bardzo cicho. Mieszkanie ma wyposażoną kuchnię, a na zewnątrz duży kominek ze wszystkimi niezbędnymi materiałami do ogrzewania i kuchenką elektryczną. Pan Miroslav jest bardzo doświadczonym żeglarzem, właścicielem łodzi i uwielbia łowić ryby; pewnego wieczoru zaprosił nas na ryby. Wyjątkowe i niezapomniane przeżycie, za które zawsze będziemy wdzięczni, złowiliśmy ogromne, piękne ryby (z laskami), a także kalmary !!! Piekliśmy i gotowaliśmy niektóre z nich, a resztę dzielił z rodziną. Przed wyjazdem byliśmy nieco sceptycznie nastawieni, ponieważ prom dokuje w tym miejscu. Ale okazuje się, że jest tak daleko, że go nie słyszysz ani nie widzisz. Przychodzi również rano i wieczorem, a droga nie jest słyszalna z mieszkania. Lokalizacja samego miejsca jest idealna, ponieważ znajduje się gdzieś w środku wyspy, więc droga do S lub J nie jest zbyt długa. Piękne miejsce z bardzo przyjaznymi ludźmi. Na pewno wrócimy. Milka i Miroslav - dziękuję za życzliwość i życzliwość, życzymy zdrowia i szczęścia, do zobaczenia w przyszłym roku! Lp Katja & Ken

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z słoweński - Pokaż oryginał
Dziękujemy za wybranie Bougainville, Brbinj

Drodzy nasi goście, Katja i Ken, Twój entuzjazm na wakacje w naszej Bougainvillea i pobyt na Dugi otok wiele dla nas znaczy. Nie możemy się doczekać by znów Cię zobaczyć. Pozdrowienia, Miroslav i Milka

zagreb, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w Studio, Sierpień 2019
Uwielbiamy Bougainvillea i Vale przepraszam!

Pierwszy raz na wyspie, pierwszy raz w Bougainvillea, ale nie ostatni raz ... najlepsi właściciele apartamentów na naszych morskich przygodach, piękna przyroda i na pewno wrócimy .... Mr. Miro and Mrs. Milka, dzięki za wszystko! Pozdrowienia z Zagrzebia od Christiana i Elviry

Polecam : Ludzie szukający spokoju,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Zadowoleni goście i gospodarze

Dzięki Elvira i Christianowi Byliście zadowoleni z pobytu na Long Island i w naszej Bougainvillea, co było naszym celem. Czekamy na Ciebie ponownie. Pozdrowienia od Milki i Miroslava

Pokaż wszystkie recenzje
Tomislav Kaleb Reklamodawca od 2015
Mówi:
Chorwacki, Angielski,
Apartamenty Bugenvilija był oglądany 62752 razy od 10.05.2015.