Apartamenty StargoPag Mandre - Chorwackie wyspy

cena od zł 1.498 za noc
Szczegółowy opis

Dom 20 metrów od morza, plaża przed domem. Każdy apartament 45m2, taras 12m2, balkon 4m2, wszystkie z bezpośrednim widokiem na morze i wyspy. Parking strzeżony, grill na podwórku, doskonała woda pitna. Morze jest czyste, plaże są pięknie udekorowane. Mandre specjalizuje się w turystyce rodzinnej.

Kwater
Więcej informacji
Warunki płatności i noty
Rezerwację potwierdzamy wpłatą zaliczki w wysokości 30% całkowitej kwoty. Przyjazd od 14:00, wyjazd o 9:00. Minimalna liczba nocy: 5
Opłata nie wliczone w cenę.
Zasady anulowania rezerwacji
Izola, Słowenia
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Lipiec 2023
Niezapomniane wakacje

W tym roku byliśmy w Mandre po raz pierwszy i bawiliśmy się świetnie. Mieszkanie jest w świetnej lokalizacji, plaża jest dosłownie pod apartamentem, kawę zabraliśmy na plażę. Z tarasu roztacza się widok na rozległe morze i przyjemnie jest zasnąć przy szumie fal. Świetnie nadaje się do nurkowania z rurką, a pod dachem udało nam się również zmieścić rekwizyty plażowe i fajki. Kuchnia dobrze wyposażona, wszystko co potrzebne w mieszkaniu. Właściciel jest niezwykle miły, ciepły i zawsze dostępny. Na pewno wrócimy za rok, ale tym razem z naszym szczeniakiem znaleźliśmy własny raj i spokój.

Polecam : Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Turystyczny bez samochodu, Romantycy, Ludzie ze zwierzętami,
Ocena jest przetłumaczona z słoweński - Pokaż oryginał
Šmartno pri Slovenj Gradcu, Słowenia
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Czerwiec 2023
Słowenia

Czyste, dobrze wyposażone i przestronne mieszkanie. Ładny widok z tarasu na morze, plaża jest cudowna i odpowiednia dla małych dzieci, zaledwie kilka kroków. Sympatyczni, życzliwi gospodarze. Spędziliśmy miłe wakacje w Mandre, piękne ścieżki na wieczorne spacery, dobre restauracje i sklepy, plac zabaw dla dzieci, wszystko blisko mieszkania.

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Romantycy,
Ocena jest przetłumaczona z słoweński - Pokaż oryginał
Karlovac, Chorwacja
Fantastyczny! (5/5) Pobyt w A2+2, Wrzesień 2022
Jesteśmy bardzo zadowoleni, polecamy

Byliśmy tu pierwszy raz w 2022 roku, także pierwszy raz w Mandre. Bardzo sympatyczni dostawcy usług cateringowych, a mieszkanie było wygodne i schludne. Ulica i okolica są spokojne i ciche, dzięki czemu można odpocząć na tarasie i cieszyć się widokiem na morze oraz spać przy szumie fal. Dużym plusem jest to, że nasze psy są mile widziane. Pozdrowienia od nas wszystkich!

Polecam : Aktywne wakacje, Ludzie szukający spokoju, Ludzie w podeszłym wieku, Rodziny z dziećmi, Turystyczny bez samochodu, Romantycy, Miejsca,
Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Pokaż wszystkie recenzje
Sanda Farszky Starčević Reklamodawca od 2015
Mówi:
Chorwacki, Angielski, Niemcy, Słoweński,
Więcej informacji na temat właściciela

Drodzy Goście, zapraszamy do naszego domu. Pracujemy przez 18 lat, a pierwszy rok mamy kilka rodzin, które nieustannie się co roku przyjeżdżają do nas. Wybrali ich ulubionego mieszkania, książki na następny rok, a my dla nich przechowywane w zaznaczonych dniach. Mamy zaszczyt i przyjemność mieć takich gości powiedzieć, że przyszedł w naszym drugim domu. jasny

Apartamenty Stargo był oglądany 68145 razy od 19.04.2016.